Hotărâre
privind aprobarea regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare din orașul Popești-Leordeni
Consiliul local al orașului Popești-Leordeni
- Având în vedere expunerea de motive a domnului Primar, Petre Iacob, înregistrată sub nr. 23213/19.11.2018, raportul de specialitate al D.A.D.P.P înregistrat sub nr. 23212/19.11.2018, precum și raportul de avizare al comisiei nr. 3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr. 23214/19.11.2018;
- în baza:
- Legii nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, aprobată cu modificări prin Legea nr. 3/2003;
- Ordonanța Guvernului nr. 21/2002 privind gospodărirea localităților urbane și rurale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 515/2002;
- Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Hotărăște:
- Art. 1. – Se aprobă regulamentul de organizare si funcționare a serviciului public de salubrizare din orașul Popești-Leordeni, conform anexei 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
- Art. 2. – Prezenta va fi dusă la îndeplinire de Primarul orașului Popești-Leordeni, Secretarul orașului Popești-Leordeni, Administratorul Public al orașului Popești-Leordeni, Direcția economică, Serviciul Administrarea Domeniului Public și Privat și de aparatul de specialitate al primarului orașului Popești-Leordeni.
- Art. 3. – Orice prevederi contrare se abrogă.
Președinte de ședință,
Șutru Pavel
Secretar,
Ichim Margareta
Hotărârea nr. 124 din 19.11.2018
Document semnat
HCL 124/2018 și Anexe
(5.14 MB)