Proces verbal

Încheiat azi 6.12.2021 ora 1300 cu ocazia ședinței ordinare a Consiliului Local al orașului Popești-Leordeni, care se desfășoară la Liceul Teoretic Radu Popescu din str. Leordeni nr. 52, convocată prin dispoziția primarului nr. 493/29.11.2021 și adresa de convocare a consilierilor nr. 61512/29.11.2021, cu următoarea ordine de zi:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea numărului de burse și cuantumul acestora, acordate elevilor din unitățile de învățământ preuniversitar de stat din orașul Popești-Leordeni în semestrul I al anului școlar 2021-2022; inițiator: Primar Petre Iacob.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei și ștatului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și serviciilor din subordinea Consiliului local al orașului Popești-Leordeni ; inițiator: Primar Petre Iacob.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului, Caietului de Sarcini și Programului unitar de acțiune și combatere a vectorilor al serviciului de salubrizare pentru activitatea de dezinsecție, dezinfecție și deratizare a orașului Popești-Leordeni; inițiator: Primar Petre Iacob.
  4. Proiect de hotărâre privind acordarea de pachete tematic-educaționale copiilor preșcolari aflați în evidențele grădinițelor de stat din orașul Popești-Leordeni, cu ocazia sărbătorilor de iarnă; inițiator: Primar Petre Iacob.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea Actului adițional nr. 2 la Contractul de Concesiune nr. 106/13441/27.06.2006; inițiator: Primar Petre Iacob.
  6. Proiect de hotărâre pentru aprobarea normelor privind obligațiile și responsabilitățile care revin persoanelor fizice și juridice pentru menținerea unui mediu de viață sănătos; inițiator: Primar Petre Iacob.
  7. Proiect de hotărâre prin care se ia act de recepția la terminarea lucrărilor pentru obiective de investiții din orașul Popești-Leordeni; inițiator: Primar Petre Iacob.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării nr. 2 a bugetului local de venituri cheltuieli al Orașului Popești-Leordeni pe anul 2021; inițiator: Primar Petre Iacob.
  9. Diverse.

Prezența este în conformitate cu tabelul anexă la dosarul de ședință.

Se dă citire procesului-verbal al ședinței anterioare.
Nu sunt obiecțiuni.
Se supune la vot: unanimitate voturi pentru.

Se dă citire ordinii de zi. Se supune la vot: unanimitate voturi pentru.

Se trece la dezbateri.

Punctul 1: Se dă citire documentației.
Nu sunt obiecțiuni.
Se supune la vot: unanimitate voturi pentru.

Punctul 2: Se dă citire documentației.
Dnul consilier Cazacu S depune un amendament.
Se dă citire amendamentului nr. 62370/06.12.2021.
Se supune la vot: 11 voturi și 8 abțineri (consilierii USR-PLUS).
Se supune la vot proiectul așa cum a fost modificat: 11 voturi pentru și 8 abțineri (consilierii USR-PLUS).

Punctul 3: Se dă citire documentației.
Doamna consilier Păun C depune și dă citire amendamentului nr. 62651/06.12.2021.
Se supune la vot amendamentul: 18 voturi pentru și 1 abținere (Stan F).
Se supune la vot proiectul așa cum a fost modificat: unanimitate voturi pentru.

Punctul 4:Se dă citire documentației.
Domnul consilier Bogdan T solicită recuzarea de la votul acestui proiect pe motiv că are copiii la grădiniță.
Se supune la vot: 18 voturi pentru.

Punctul 5: Se dă citire documentației.
Nu sunt obiecțiuni.
Se supune la vot: unanimitate voturi pentru.

Punctul 6: Se dă citire documentației.
Nu sunt obiecțiuni.
Se supune la vot: unanimitate voturi pentru.

Punctul 7: Se dă citire documentației.
Are cuvântul domnul consilier Barbu Virgil care solicită scoaterea de pe ordinea de zi a acestui proiect deoarece prevederile legale invocate în preambul proiectul nu au legătură cu obiectul proiectului.
Grupul consilierilor USR-PLUS anunță că nu participă la vot pentru acest proiect.
Se supune la vot: 11 voturi pentru.

Punctul 8: Se dă citire documentației.
Are cuvântul domnul consilier Turean O : Ni se cere să votăm rectificarea a doua a bugetului fără să fie supuse aprobării execuțiile bugetare pentru trimestrul 2 și 3.
Răspunde prin telefon Pascu: O să fie depuse și consiliului local pentru următoarea ședință.
Dnul Turean : Nu era normal să votăm întâi execuția și apoi rectificarea?
Dnul Pascu : Nu are nicio legătură una cu alta.
Dnul Turean: Îmi puteți spune ce reprezintă suma de 5 miL de la salubritate?
Dnul Pascu: Este pentru protecția mediului și vor fi cheltuiți pentru salubritate.
Domnul președinte Șutru P.: Îl rog pe domnul Pascu să vă răspundă în scris la toate întrebările.
Se supune la vot: 11 voturi pentru și 8 voturi împotrivă (consilierii USR-PLUS).

Punctul 9: Diverse:

Solicitările privind ocuparea domeniului public în perioada 01.12-31.12.2021 ale:
Rașu Iulian - SC Flowers by Danisim - 25 mp.
Dumitru A - 2 mp.
SC Plemarcon SRL - 26 mp.
Năstase Mariana - 2 mp.
Se dă citire solicitărilor . Se supune la vot: unanimitate voturi pentru.
Solicitarea RCS-RDS privind ocuparea temporară a domeniului public a suprafeței de 15 mp. în perioada 01.O1-31.12.2022.
Se dă citire solicitării. Se supune la vot: unanimitate voturi pentru.
Solicitarea dlui Dobre D. privind ocuparea temporară a domeniului public în suprafața de 2 mp în perioada 01.02-01.08.2022.
Se dă citire solicitării. Se supune la vot: unanimitate voturi pentru.
Are cuvântul domnul consilier Dumitrescu C: am avut o discuție de montare a unei gherete pentru bilete și abonamente S.T.B. Am discutat cu directorul STB, care va trimite o echipă să facă o anchetă.
Dnul primar Petre Iacob: dacă reușiți, vă felicit.
Are cuvântul domnul consilier Turean O. : Aș avea și eu niște nelămuriri cu activitatea comisiei de sistematizare a traficului, dacă ar putea d-nul viceprimar să ne spună ce activitate a desfășurat și ce decizii a luat.
Răspunde dnul viceprimar: O să am rugămintea să-mi transmiteți pe mail și o să vă răspund.

Se declară ședința închisă.

Președinte de ședință,
Șutru Pavel

Secretar general UAT,
Ichim Margareta

Document semnat.

Înregistrarea video a ședinței