Proiect de hotărâre
privind darea în administrare a imobilului în suprafață de 2716 mp, situat în orașul Popești-Leordeni județul Ilfov, Șos.de Centură, T22, P447 Consiliului Județean Ilfov

Consiliul local al orașului Popești-Leordeni.

  • Având în vedere:
    • Referatul de aprobare nr. 53350/03.10.2022 întocmit de primarul orașului Popești-Leordeni;
    • Raportul de specialitate nr.53349/03.10.2022 al Direcției de administrare a domeniului public și privat;
    • Hotărârea Consiliului Județean nr. 184/29.08.2022 privind solicitarea preluării în administrarea Consiliului Județean Ilfov a unui sector de drum, aflat în domeniul public al orașului Popești-Leordeni și administrarea Consiliului Local Popești-Leordeni;
  • În conformitate cu prevederile:
    • Legea 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    • art. 129 alin. (2) lit. c), alin. (6) lit. a), 139 alin. (1), art. 196 alin. (1) lit. a), art. 286 alin. 4), ar. 297 alin. (1) lit. a), art. 298-300 din OUG 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Hotărăște:

  • Art. 1. – Se aprobă privind darea în administrare a imobilului în suprafață de 2716 mp, situat în orașul Popești-Leordeni județul Ilfov, Șos. de Centură, T22, P447 Consiliului Județean Ilfov, a cărui elemente de identificare sunt prevăzute în ANEXA nr. 1, anexă ce face parte integrantă din prezenta.
  • Art. 2. – Preluarea sectorului de drum din domeniul public al orașului Popești-Leordeni și administrarea Consiliului Local Popești-Leordeni în administrarea Consiliului Județean Ilfov se face până la semnarea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor.
  • Art. 3. – (1) Preluarea în administrarea a sectorului de drum prevăzut la art. 1 se va realizaprin contract de dare în administrare încheiat între Județul Ilfov prin Consiliul Județean și orașul Popești-Leordeni prin Consiliul Local Popești-Leordeni.
    (2) în Contractul de dare în administrare vor fi prevăzute obligații specifice corelative dreptului de administrare în conformitate cu legislația incidență în materie.
  • Art. 4. – Se împuternicește Primarul orașului Popești-Leordeni să semneze contractul de dare în administrare prevăzut la art. 3.
  • Art. 5. – Exercitarea efectivă a dreptului de administrare asupra sectorului de drum prevăzut la art.l de către Consiliul Județean Ilfov, se va realiza după semnarea contractului de dare în administrare, pe bază de protocol de predare-primire încheiat în termen de 30 de zile de la data adoptării prezentei Hotărâri, până la finalizarea lucrărilor de reabilitare.
  • Art. 6. – Primarul orașului Popești-Leordeni, prin Direcția de administrare a domeniului public și privat vor duce la îndeplinire prezenta Hotărâre.
  • Art. 7. – Secretarul general UAT al orașului Popești-Leordeni va asigura comunicarea prezentei potrivit competențelor.
Document semnat