Hotărâre
privind constituirea comisiei de monitorizare și control al modului de îndeplinire a obligațiilor asumate prin contractele de concesiune de către persoanele fizice și juridice

Consiliul local al orașului Popești-Leordeni.

  • Având în vedere raportul de specialitate al Direcției de Administrare a Domeniului Public și Privat, înregistrat sub nr. 39162/03.08.2021, referatul de aprobare al Primarului orașului Popești-Leordeni, înregistrat sub nr. 39165/03.08.2021, precum și rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 1 (comisia pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărire comunală, administrarea domeniului public și privat), înregistrat sub nr. 41248/16.08.2021, comisiei nr. 2 (comisia pentru activități social - culturale, culte, învățământ, sănătate și familie, muncă și protecție socială, protecție copii, tineret și sport - turism) înregistrat sub nr.42096/19.08.2021, comisiei nr. 3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr. 41804/18.08.2021 și al comisiei nr. 4 (comisia pentru amenajarea teritoriului și urbanism, realizarea lucrărilor publice, protecția mediului înconjurător, conservarea și păstrarea monumentelor istorice și de arhitectură), înregistrat sub nr. 42396/23.08.2021;
  • Luând în considerare respingerea amendamentului Grupului Consilierilor Locali ai Alianței USR-PLUS, înregistrat sub nr. 43289/26.08.2021;
  • În baza prevederilor:
    • art. 127 și art.326 alin. (1), (2) și (3) din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
    • art.139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Hotărăște:

  • Art. 1. – Se constituie comisia de monitorizare și control a modului de îndeplinire a obligațiilor asumate prin contractele de concesiune de către persoanele fizice și juridice, în următoarea componență:
    • Președinte: Todireanu Constantin-Alin - Administrator Public
    • Membru: Bogdan Cernătescu - Director D.A.D.P.P
    • Membru: Marian Nistor – Director Executiv Poliția Locală
    • Membru: Pavel Șutru - Consilier local
    • Membru: Raluca Popescu- Arhitect Șef
    • Membru: Petre Savu- inspector D.A.D.P.P.
    • Membru: Dumitru Neacșu – inspector D.A.D.P.P.
    • Secretar: Alina Georgiana Petre - inspector D.A.D.P.P.
  • Art. 2. – Comisia își va desfășura activitatea până la data de 31.12.2021.
  • Art. 3. – (1) Comisia astfel constituită are următoarele atribuții:
    a. dreptul ca în numele și pentru concendent să verifice respectarea obligaţiilor asumate de concesionar;
    b. dreptul să inspecteze bunurile concesionate;
    c. să verifice stadiul de realizare al investițiilor, precum și modul în care este satisfăcut interesul public prin îndeplinirea prevederilor contractuale.
    (2) Verificarea se va exercita numai cu notificarea prealabilă a concesionarului și în condițiile stabilite în contract.
  • Art. 4. – Secretarul General UAT va asigura comunicarea prezentei hotărâri, conform competențelor legale.

Președinte de ședință,
Șutru Pavel

Secretar general UAT,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 73 din 26.08.2021

Document semnat