Hotărâre
privind aprobarea Organigramei și a Statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și Serviciului Public Comunitar de Evidența a Persoanelor

Consiliul local al oraşului Popeşti-Leordeni

  • Ținând seama de expunerea de motive a Primarului orașului Popești-Leordeni înregistrată la nr. 28539/21.09.2012, raportul de specialitate al compartimentului resurse umane cu nr. 28540/21.09.2012;
  • ținând cont de prevederile art. 107 alin. (3) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale Legii nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare;
  • având în vedere adresa Instituției Prefectului Județului Ilfov nr. 18310/24.11.2011 prin care se comunică numărul maxim de posturi stabilit pentru orașul Popești-Leordeni pentru anul 2013, potrivit prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 63/2010;
  • văzând raportul de avizare; al Comisiei nr. 1 (pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărie comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr. 29416/2012 și al Comisiei nr. 3 (comisia juridică și de disciplină, administrație publică locală, apărarea ordinii și liniștii publice, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr. 29417/2012;
  • în temeiul dispozițiilor cuprinse în art. 36, alin. (3), lit. b) și art. 45, alin. (1) din Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. – Se aprobă Organigrama aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și a Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor, conform Anexei nr. 1 și Statul de funcții al aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și a Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor, conform Anexei nr. 2, anexe ce fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
  • Art. 2. – Prin grija Compartimentului Resurse Umane, conducătorii departamentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni, vor modifica și actualiza fișele de post, acolo unde se impune.
  • Art. 3. – În exercitarea atribuțiilor, în funcție de cerințele și bunul mers al instituției, Primarul orașului Popești-Leordeni este împuternicit să facă modificări, transformări, detașări ori permutări de posturi în cadrul și între compartimentele aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și între instituțiile publice din subordinea Consiliului Local al orașului Popești-Leordeni, cu respectarea numărului total de posturi aprobate și a normelor legale în vigoare.
  • Art. 4. – În termen de 60 zile de la adoptarea prezentei, Primarul orașului Popești-Leordeni va lua măsurile ce se impun, în vederea modificării și actualizării Regulamentului de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și al Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor, conform noi organigrame aprobate.
  • Art. 5. – (1) Primarul orașului Popești-Leordeni, Compartimentul Resurse Umane și aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri conform competențelor.
    (2) Comunicarea și aducerea la cunoștință publică se vor face, conform competențelor, prin grija Secretarului orașului Popești-Leordeni.

Președinte de ședință,
Mirea Liviu

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 64 din 27.9.2012

Document semnat