Hotărâre
privind aprobarea drepturilor bănești aferente lunii octombrie 2014 pentru personalul didactic al Școlii Gimnaziale nr. 3 Popești-Leordeni, care solicită cheltuieli de deplasare

Consiliul local al orașului Popești-Leordeni

  • Având în vedere raportul de specialitate al Consiliului de Administrație al Școlii Gimnaziale nr. 3 Popești-Leordeni prin care propune aprobarea drepturilor bănești aferente lunii octombrie 2014 pentru personalul didactic care solicită cheltuieli de deplasare, raportul de specialitate înregistrat sub nr. 8805/24.03.2015, expunerea de motive a primarului orașului Popești-Leordeni înregistrată sub nr. 8806/24.03.2015 și adresa înregistrată sub nr. 8663/23.03.2015 a Școlii Gimnaziale nr.3 Popești-Leordeni, precum și rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 1 (pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărie comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr. 12227/27.04.2015 și al comisiei nr. 3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr. 12228/27.04.2015;
  • în conformitate cu prevederile art. 105 alin. (2) lit. f) din Legea educației naționale nr. 1/2011 și art. 2 din Instrucțiunile MECTS nr. 2/2011 privind decontarea navetei cadrelor didactice;
  • în temeiul dispozițiilor art. 36 alin. (9) , art. 45 și art. 115 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 215/2001, a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. – Se aprobă decontarea cheltuielilor de deplasare pentru cadrele didactice de la Școala Gimnazială Nr. 3 din orașul Popești-Leordeni, aferente lunii octombrie 2014 în sumă de 100 lei, conform documentelor justificative depuse de directorul Școlii Gimnaziale nr. 3 la Direcția economică – Serviciul Buget, Salarizare, Contabilitate.
  • Art. 2. – Primarul, Secretarul orașului și Direcția economică – Serviciul Buget, Salarizare, Contabilitate vor duce la îndeplinire cele prevăzute în prezenta hotărâre.

Președintele de ședință,
Cazacu Silviu

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 50 din 27.4.2015

Document semnat