Proiect de hotărâre
privind aprobarea dării în folosinţă gratuită pe o durată de 5 ani a unui spaţiu situat în str. Leordeni nr. 122, în suprafaţă de 277,66 mp, aflat în proprietatea Consiliului Local al Oraşului Popeşti-Leordeni, pentru deschiderea unui punct de lucru necesar desfăşurării activităţiilor de utilitate publică, precum şi aprobarea modelului de contract de comodat ce se va încheia între Consiliul Local al Oraşului Popeşti-Leordeni şi S.C. UTILPUB PREST ECO SERV PPL S.R.L.
Consiliul Local al orașului Popești-Leordeni.
- Ţinând cont de adresa societăţii S.C. UTILPUB PREST ECO SERV PPL S.R.L., înregistrată sub nr. 12544/23.08.2018;
- având în vedere Raportul de specialitate înregistrat sub nr. 12919/30.08.2018 întocmit de către Direcţia de Administrare a Domeniului Public şi Privat - Compartiment Patrimoniu şi monitorizare servicii publice şi de expunerea de motive a Primarului oraşului Popeşti-Leordeni înregistrată sub nr. 12920/30.08.2018;
- în conformitate cu prevederile Legii nr. 213/1998, privind bunurile proprietate publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu prevederile art. 124 din Legea 215/2001;
- în temeiul dispoziţiilor art. 36, alin (2), lit. a), şi art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată cu modificările si completările ulterioare.
Hotărăște:
- Art. 1. Se aprobă darea în folosinţă gratuită pe o durată de 5 ani a unui spaţiu situat în str. Leordeni nr. 122, în suprafaţă de 277,66 mp, aflat în proprietatea Consiliului Local al Oraşului Popeşti-Leordeni, pentru deschiderea unui punct de lucru necesar desfăşurării activităţiilor de utilitate publică, precum şi contractul de comodat încheiat între Consiliul Local al Oraşului Popeşti-Leordeni şi S.C. UTILPUB PREST ECO SERV PPL S.R.L.- înteprindere publică, având ca asociat unic oraşul Popeşti-Leordeni prin Consiliul Local Popeşti-Leordeni.
- Art. 2. Se împuterniceşte Primarul oraşului Popeşti Leordeni, domnul Petre IACOB, să semneze contractul de comodat.
- Art. 3. Predarea-primirea se va face în baza unui proces verbal, în baza Hotărârii Consiliului Local, prin grija Direcţiei de Administrare a Domeniului Public şi Privat - Compartiment Patrimoniu şi monitorizare servicii publice.
- Art. 4. Primarul prin Direcţiea de Administrare a Domeniului Public şi Privat - Compartiment Patrimoniu şi monitorizare servicii publice va duce la îndeplinire cele prevăzute în prezenta hotărâre.
Document semnat
Proiect de hotărâre și anexe
(481.97 KB)