Hotărâre
privind constituirea comisiei de monitorizare și control al modului de îndeplinire a obligațiilor asumate prin contractele de concesiune de către persoanele fizice și juridice
- Având în vedere:
- Raportul de specialitate al Direcției de Administrare a Domeniului Public si Privat nr. 23404/02.05.2023;
- Referatul de aprobare al Primarului orașului Popești-Leordeni, înregistrat sub nr.23406/02.06.2023;
- Rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 1 (comisia pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărire comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr.25868/10.05.2023, comisiei nr.2 (comisia pentru activități social - culturale, culte, învățământ, sănătate și familie, muncă și protecție socială, protecție copii, tineret și sport - turism) înregistrat sub nr.25288/09.05.2023, comisiei nr.3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr.25295/09.05.2023 și al comisiei nr.4 (comisia pentru amenajarea teritoriului și urbanism, realizarea lucrărilor publice, protecția mediului înconjurător, conservarea și păstrarea monumentelor istorice și de arhitectură) înregistrat sub nr.26604/12.05.2023;
- Prevederile art.326 alin. (1), (2) și (3) din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- În temeiul art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Consiliul Local al Orașului Popești-Leordeni adoptă prezenta hotărâre:
- Art. 1.– Se constituie comisia de monitorizare și control al modului de îndeplinire a obligațiilor asumate prin contractele de concesiune de către persoanele fizice și juridice, în următoarea componență:
-Președinte: George Adrian Ștefănescu - viceprimar
-Membru: Bogdan Cernătescu - Director DADPP
-Membru: Epure Nicoleta - inspector DADPP
-Membru: Savu Petru - inspector DADPP
-Membru: Neacșu Dumitru - inspector DADPP
-Secretar: Petre Alina Georgiana - Art. 2.– Comisia își va desfășura activitatea până la data de 31.12.2023.
- Art. 3.– (1) Comisia astfel constituită are dreptul în numele și pentru concedent să verifice respectarea obligațiilor asumate de concesionar. Concedentul are dreptul să inspecteze bunurile concesionate, să verifice stadiul de realizare a investițiilor, precum și modul în care este satisfăcut interesul public prin îndeplinirea prevederilor contractuale.
(2) Verificarea se va exercita numai cu notificarea prealabilă a concesionarului și în condițiile stabilite în contract. - Art. 4.– Secretarul General al orașului Popești-Leordeni va asigura comunicarea prezentei hotărâri, conform competențelor legale.
Președinte de ședință,
Șutru Pavel
p. Secretar general al orașului,
Dragotoniu Raluca Gabriela
Hotărârea nr. 65 din 18.05.2023
Document semnat
HCL 65/2023 și Anexe
(934.57 KB)