Hotărâre
privind aprobarea Organigramei şi Ștatului de funcţii ale aparatului de specialitate al Primarului oraşului Popeşti-Leordeni şi Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor

Consiliul local al oraşului Popeşti-Leordeni

  • Având în vedere nota de fundamentare întocmită de Compartimentul Resurse Umane şi Relaţii cu Publicul înregistrată sub nr. 3271/02.02.2017 şi adresa Instituţiei Prefectului Judeţului Ilfov nr. 8883/DM/20.07.2016, prin care se comunică numărul maxim de posturi stabilit la nivelul oraşului Popeşti - Leordeni, potrivit prevederilor OUG nr. 63/2010, precum şi rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 1 (pentru activităţi economico-financiare, servicii, comerţ, gospodărie comunală, administrarea domeniului public şi privat) înregistrat sub nr. 9919/16.03.2017 şi al comisiei nr.3 (juridică, administraţie publică locală, apărarea drepturilor cetăţeneşti, relaţii cu alte autorităţi publice locale din ţară şi străinătate) înregistrat sub nr. 9920/16.03.2017;
  • în conformitate cu prevederile art. 100 din Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
  • în temeiul dispoziţiilor art. 36 din Legea nr. 215/2001, a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. Se aprobă Organigrama aparatului de specialitate al Primarului oraşului Popeşti-Leordeni şi Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor, conform anexei nr. 1 şi Ștatul de funcţii al aparatului de specialitate al Primarului oraşului Popeşti-Leordeni şi Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor, conform anexei nr. 2, anexe ce fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
  • Art. 2. Prin grija Compartimentului Resurse Umane, conducătorii serviciilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului oraşului Popeşti-Leordeni, vor modifica şi actualiza fişele de post, acolo unde se impune.
  • Art. 3. În termen de 60 de zile de la adoptarea prezentei Hotărâri, Primarul oraşului Popeşti-Leordeni va lua măsurile ce se impun în vederea modificării şi actualizării Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al aparatului de specialitate al Primarului oraşului Popeşti-Leordeni şi Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor, conform noii organigrame aprobate.
  • Art. 4. În exercitarea atribuţiilor, în funcţie de cerinţele şi bunul mers al instituţiei, Primarul oraşului Popeşti-Leordeni este împuternicit să facă modificări, transformări, detaşări ori mutări pe posturi în cadrul şi între compartimentele aparatului său de specialitate şi între instituţiile publice din subordinea Consiliului local al oraşului Popeşti-Leordeni, cu respectarea numărului total de posturi aprobate şi a normelor legale în vigoare.
  • Art. 5. (1) Primarul oraşului Popeşti - Leordeni, Compartimentul Resurse Umane şi aparatul de specialitate al Primarului oraşului Popeşti - Leordeni vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
    (2)Comunicarea şi aducerea la cunoştinţă publică a prezentei se vor face, potrivit competenţelor, prin grija Secretarului oraşului Popeşti-Leordeni.

Președinte de ședință,
Cazacu Silviu

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 22 din 16.3.2017

Document semnat