Proiect de hotărâre
privind aprobarea contului de execuție al bugetului de venituri și cheltuieli pe secțiuni de funcționare și respectiv de dezvoltare, al orașului Popești-Leordeni la 30.06.2022 centralizat, inclusiv unitățile subordonate

Consiliul local al oraşului Popeşti-Leordeni, întrunit în şedinţă ordinară,

  • Având în vedere prevederile art.155 alin. (1) lit. c) precum și ale art.139 alin. (l),alin(3) lit.a), art 140 alin (1) din Codul Administrativ;
  • Având în vedere prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Având în vedere prevederile Legii nr 317/28.12.2021, privind Bugetul de stat pe anul 2022;
  • Având în vedere Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
  • Având în vedere prevederile HCL nr. 111/16.12.2021 privind aprobarea impozitelor și taxelor locale ale orașului Popești-Leordeni pentru anul 2022;
  • Având în vedere prevederile HCL nr. 23 din 04.02.2022 privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli al orașului Popești -Leordeni pentru anul 2022;
  • Luând act de:
    • referat de aprobare a Primarului înreg. cu nr. 48743/12.09.2022;
    • raportul de specialitate al șef serviciu financiar buget înreg. cu nr. 48737/12.09.2022;
    • raportarea bilanțului și contului de execuție bugetară la 30.06.2022;
    • procesul - verbal de afișare al prezentului proiect HCL, înregistrat cu nr. 48744/12.09.2022;
  • În conformitate cu prevederile art. 49 alin. (12) și alin. (13) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare.

Hotărăște.

  • Art. 1.– Aprobă Execuția bugetului de venituri pe secțiunea de funcționare și respectiv de dezvoltare la 30.06.2022 conform anexei nr. 12, anexei nr.XX care fac parte integrantă din prezenta hotărâre din care încasări din:
    • Execuția bugetului de venituri la 30.06.2022:
      • venituri din secțiunea de funcționare - 71.995.014,00 lei - Anexa 12 Sursa A
      • venituri din secțiunea de dezvoltare - 7.541.997,00 lei- Anexa 12 Sursa A
      • Total încasări Sursa A 30.06.2022=79.537.011,00 lei - Anexa 12 Sursa A
      • venituri din secțiunea de funcționare - 0 lei - Anexa XX Sursa C
      • venituri din secțiunea de dezvoltare - 7.716.302,00 lei- Anexa XX Sursa C
      • Total încasări Sursa C 30.06.2022=7.716.302,00 lei - Anexa XX Sursa C
    • Total incasari sursa A + Sursa C=87.253.313,00 lei
  • Art. 2.– Aprobă Execuția bugetului de cheltuieli pe secțiunea de funcționare și respectiv de dezvoltare la 30.06.2022, conform anexei nr. 13, anexei nr. 16, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre din care plăți efectuate pentru:
    • Execuția bugetului de cheltuieli pe secțiunea de funcționare și respectiv de dezvoltare la 30.06.2022 conform anexei nr.13, anexei nr. 16 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre din care încasări din:
      • plati dinsecțiuneade funcționare- 42.840.331,00 lei Anexa 13 Sursa A
      • plati dinsecțiuneade dezvoltare- 7.541.959,00 lei Anexa 13SursaA
      • Total plăți Sursa A 30.06.2022=50.382.290,00 lei
      • plati dinsecțiuneade funcționare- 0 lei Anexa 16 Sursa C
      • plati dinsecțiuneade dezvoltare- 7.716.302,00 lei Anexa 16SursaC
      • Total plăți Sursa C 30.06.2022=7.716.302,00 lei
    • Total plati sursa A + Sursa C=58.098.592,00 lei
  • Art. 3.– Constată dimensionarea proporţională a cheltuielilor de funcţionare în raport cu gradul de colectare a veniturilor din exploatare.
  • Art. 4.– Constată înregistrarea excedentului în suma de 29.154.721,00 lei la 30.06.2022 ca diferență între veniturile încasate secțiunea funcționare/dezvoltare și total plăți efectuate.
  • Art. 5.– Prezenta hotărâre se comunică Instituției Prefectului Județului Ilfov, Instituției Primarului, Serviciului Financiar Buget și se aduce la cunoștință publică prin aportul Secretarului General al Orașului, prin publicare pe site-ul oficial al orașului www.ppl.ro și pe cel al MDRAP.
Document semnat