Proiect de hotărâre
privind aprobarea contului de execuție al bugetului de venituri și cheltuieli pe secțiuni de funcționare și respectiv de dezvoltare, al orașului Popești-Leordeni la 30.06.2021, 30.09.2021 si 31.12.2021 centralizat, inclusiv unitățile subordonate

Consiliul local al oraşului Popeşti-Leordeni, întrunit în şedinţă ordinară,

  • Având în vedere prevederile art. 155 alin. (1) lit. c) precum și ale art. 139 alin. (1), alin. (3) lit. a), art. 140 alin. (1) din Codul Administrativ;
  • Având în vedere prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Având în vedere Legea nr. 15/2021 a bugetului de stat pe anul 2021;
  • Având în vedere Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
  • Având în vedere prevederile HCL nr. 112/23.12.2020 privind aprobarea impozitelor și taxelor locale ale orașului Popești-Leordeni pentru anul 2021;
  • Având în vedere prevederile HCL nr. 45/27.04.2021 privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli al orașului Popești-Leordeni pentru anul 2021;
  • Luând act de:
    • raportul de specialitate al șef serviciu financiar buget înreg. cu nr. 11405/22.02.2022;
    • referat de aprobare a Primarului înreg. cu nr. 11407/22.02.2022;
    • raportarea contului de execuție bugetară la 30.06.2021, 30.09.2021 si 31.12.2021;
    • procesul-verbal de afișare al prezentului proiect HCL, înregistrat cu nr. 11410/22.02.2022;
  • În conformitate cu prevederile art. 49 alin. (12) și alin. (13) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare.

Hotărăște.

  • Art. 1. – Aprobă Execuția bugetului de venituri pe secțiunea de funcționare și respectiv de dezvoltare la 30.06.2021, 30.09.2021 si 31.12.2021 conform anexei nr. 1, anexei nr. 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre (anexa 12 la situațiile financiare), din care încasări din:
    • Execuția bugetului de venituri la 30.06.2021:
      • venituri din secțiunea de funcționare - 62.462.666,25 lei
      • venituri din secțiunea de dezvoltare - 2.747.550,29 lei
      • Total încasări 30.06.2021 = 65.210.216,54 lei
    • Execuția bugetului de venituri la 30.09.2021:
      • venituri din secțiunea de funcționare - 90.226.855,82 lei
      • venituri din secțiunea de dezvoltare - 9.654.745,80 lei
      • Total încasări 30.09.2021 = 99.881.601,62 lei
    • Execuția bugetului de venituri la 31.12.2021:
      • venituri din secțiunea de funcționare - 110.540.353,55 lei
      • venituri din secțiunea de dezvoltare - 0 lei
      • Total încasări 31.12.2021 = 110.540.353,55 lei
  • Art. 2. – Aprobă Execuția bugetului de cheltuieli pe secțiunea de funcționare și respectiv de dezvoltare la 30.06.2021, 30.09.2021, 31.12.2021, conform anexei nr. 3, anexei nr. 4, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre, (anexa 13 la situațiile financiare), din care plăți efectuate pentru:
    • Execuția bugetului de cheltuieli la 30.06.2021:
      • cheltuieli din secțiunea de funcționare - 32.791.928 lei
      • cheltuieli din secțiunea de dezvoltare - 4.752.821 lei
      • Total plăți 30.06.2021 = 37.544.749 lei
    • Execuția bugetului de cheltuieli la 30.09.2021:
      • cheltuieli din secțiunea de funcționare - 56.240.565 lei
      • cheltuieli din secțiunea de dezvoltare - 10.214.375 lei
      • Total plăți 30.09.2021 = 66.454.940 lei
    • Execuția bugetului de cheltuieli la 31.12.2021:
      • cheltuieli din secțiunea de funcționare - 79.108.317 lei
      • cheltuieli din secțiunea de dezvoltare -17.244.954 lei
      • Total plăți 31.12.2021 = 96.353.271 lei.
  • Art. 3. – Constată dimensionarea proporţională a cheltuielilor de funcţionare în raport cu gradul de colectare a veniturilor din exploatare.
  • Art. 4. – Constată înregistrarea excedentului în suma de 14.187.083 lei al anului curent ca diferență între veniturile încasate și plățile efectuate si un excedent al anului anterior de 9.354.166 lei.
    Total excedent an 2021: 23.541.249 lei.
  • Art. 5. – Prezenta hotărâre se comunică Instituției Prefectului Județului Ilfov, Instituției Primarului, Serviciului Financiar Buget și se aduce la cunoștință publică prin aportul Secretarului General al Orașului, prin publicare pe site-ul oficial al orașului www.ppl.ro și pe cel al MDRAP.
Document semnat