Proiect de hotărâre
privind constituirea Comisiei de sistematizare a traficului din cadrul Primăriei Popești-Leordeni și aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a acesteia
Consiliul Local al orașului Popești-Leordeni,
- Luând în discuție proiectul de hotărâre privind constituirea Comisiei de Sistematizare a traficului din cadrul Primăriei Popești-Leordeni și aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a acesteia;
- Având în vedere referatul de aprobare nr. 26929/24.05.2021 întocmit de domnul Viceprimar Ștefanescu George-Adrian;
- Reținând prevederile art. 22 al Ordonanței nr. 43/28.08.1997 privind regimul drumurilor, cu modificările si completările ulterioare, art. 53 si 128 alin. (1) al OUG nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată si actualizata si art. 3 alin. (1) si (2) din Regulamentul de aplicare al OUG nr. 195/2002 aprobat prin HG nr. 1391/2006;
- În conformitate cu Legea nr. 273/2020 pentru modificarea si completarea OG nr. 21/2002 privind gospodărirea localităților urbane si rurale;
- Potrivit dispozițiilor art. 129 alin. (2), lit. d), alin. (7) lit. k) si art. 139, alin. (3), lit.e) din OUG 57/2019, privind Codul Administrativ,
Hotărăște:
- Art. 1. – (a) Se aproba constituirea Comisiei de sistematizare a traficului din cadrul Primăriei Popești- Leordeni in următoarea componenta:
1. Președinte - primar
2. Vicepreședinte - viceprimar
3. Administrator public- membru
4. Reprezentant al Politiei Locale Popești-Leordeni - membru
5. Consilier Juridic - secretar comisie
6. Reprezentant al SC Utilpub Prest Eco Serv Ppl SRL - membru
7. Secretar general - membru
(b) Stabilirea nominala a membrilor se va face prin dispoziție de primar. - Art. 2. – Se aproba Regulamentul de Organizare si Funcționare a Comisiei de sistematizare a traficului din cadrul Primăriei Popești-Leordeni, conform anexei nr. 1 la prezenta.
- Art. 3. – Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredințează primarul Orașului Popești-Leordeni.
- Art. 4. – Prezenta hotărâre se comunica, prin intermediul secretarului Orașului Popești-Leordeni, in termen de maxim 10 zile lucrătoare de la adoptare, Primarului Orașului Popești-Leordeni, Prefectului Județului Ilfov si se aduce la cunoștința publica, in termen de 5 zile de la data comunicării oficiale către prefect, prin afișare la sediul primăriei, respectiv pe pagina de internet aferenta www.primăria-popești-leordeni.ro
Document semnat
Proiect de hotărâre și anexe
(362.64 KB)