Proiect de hotărâre
privind aprobarea modelului de contract de delegare a gestiunii privind concesionarea serviciului de iluminat public, a regulamentului de organizare şi funcţionare şi a indicatorilor de performanţă generali şi garantaţi
Consiliul Local al orașului Popești-Leordeni.
- Având în vedere referatul de specialitate înregistrat sub nr. 7619/30.05.2018 şi expunerea de motive a primarului oraşului Popeşti - Leordeni înregistrată sub nr. 7620/30.05.2018;
- în baza:
- prevederilor Legii nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- prevederilor Legii nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- H.G. nr. 867/2016 privind aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul nr. 86/20.03.2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de iluminat public;
- Hotărârea de Guvern nr. 1561/23.09.2004 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciilor de iluminat public;
- în temeiul dispoziţiilor art. 36, alin. (4), lit. d), şi art 45, alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare.
Hotărăște:
- Art. 1. Se aprobă modelul de contract de delegare a gestiunii privind concesionarea Serviciului de Iluminat Public, conform anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
- Art. 2. Se aprobă regulamentul de organizare şi funcţionare al serviciului de iluminat public conform anexei nr. 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
- Art. 3. Se aprobă indicatorii de performanţă generali şi garantaţi pentru serviciul de iluminat public conform anexei nr. 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
- Art. 4. Prezenta va fi dusă la îndeplinire de către Primarul oraşului Popeşti-Leordeni, Secretarul oraşului Popeşti-Leordeni, Administratorul Public al oraşului Popeşti-Leordeni, Direcţia Economică, Direcţia de Administreare a Domeniului Public şi Privat şi de aparatul de specialitate al primarului oraşului Popeşti-Leordeni.
Document semnat
Proiect de hotărâre și anexe
(1.58 MB)