Hotărâre
privind aprobarea programului, bugetului și regulamentului aferente activității sportive „Cupa de fotbal - Ediția III - 2023”

  • Având în vedere:
    • Raportul de specialitate al Biroului Cultură, Tineret și Sport din cadrul Direcției Educație și Sănătate publică, înregistrat sub nr.23301/02.05.2023;
    • Referatul de aprobare al Primarului orașului Popești-Leordeni, înregistrat sub nr.23304/02.05.2023;
    • Rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 1 (comisia pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărire comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr. 25872/10.05.2023, comisiei nr. 2 (comisia pentru activități social - culturale, culte, învățământ, sănătate și familie, muncă și protecție socială, protecție copii, tineret și sport - turism) înregistrat sub nr. 26611/12.05.2023, precum și al comisiei nr. 3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr.26590/12.05.05;
  • În conformitate cu prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
  • În baza:
    • art. 105, alin. 1 și alin. 2, lit. h) din Legea educației naționale, cu modificările și completările ulterioare,
    • art. 129, alin. (7), lit. f), alin. 9, lit. a), art. 136, alin. (1) și art. 196, alin. (1), lit. a), din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Consiliul Local al Orașului Popești-Leordeni adoptă prezenta hotărâre:

  • Art. 1.– Se aprobă programul activității sportive „Cupa de fotbal - Ediția III 2023”, conform anexei 1.
  • Art. 2.– Se aprobă regulamentul activității sportive „Cupa de fotbal - Ediția III 2023”, conform anexelor nr. 2 și nr. 3, care fac parte din prezenta hotărâre.
  • Art. 3.– Se aprobă bugetul estimat al activității sportive „Cupa de fotbal - Ediția II 2023”, în valoare de 50.000 lei, care include: promovarea competiției, mingii speciale de fotbal, arbitrajul, asistență medicală, echipament sportiv pentru toți participanții la competiție și festivitatea de premiere (cupe, medalii, diplome).
  • Art. 4.– Prezenta va fi dusă la îndeplinire de Primarul orașului Popești-Leordeni, Serviciul Financiar Buget, Serviciul Achiziții Publice, Investiții și Urmărire Contracte și Direcția Educație și Sănătate Publică.
  • Art. 5.– Direcția Educație și Sănătate Publică, prin Biroul Cultură, Tineret și Sport, va asigura justificarea cheltuielilor.
  • Art. 6.– Secretarul orașului Popești-Leordeni va asigura comunicarea prezentei conform competențelor legale.

Președinte de ședință,
Șutru Pavel

p. Secretar general al orașului,
Dragotoniu Raluca Gabriela

Hotărârea nr. 70 din 18.05.2023

Document semnat