Hotărâre
privind constituirea comisiei de monitorizare și control al modului de îndeplinire a obligațiilor asumate prin contractele de concesiune de către persoanele fizice și juridice

  • Având în vedere:
    • Raportul de specialitate al Direcției de Administrare a Domeniului Public si Privat nr. 23404/02.05.2023;
    • Referatul de aprobare al Primarului orașului Popești-Leordeni, înregistrat sub nr.23406/02.06.2023;
    • Rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 1 (comisia pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărire comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr.25868/10.05.2023, comisiei nr.2 (comisia pentru activități social - culturale, culte, învățământ, sănătate și familie, muncă și protecție socială, protecție copii, tineret și sport - turism) înregistrat sub nr.25288/09.05.2023, comisiei nr.3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr.25295/09.05.2023 și al comisiei nr.4 (comisia pentru amenajarea teritoriului și urbanism, realizarea lucrărilor publice, protecția mediului înconjurător, conservarea și păstrarea monumentelor istorice și de arhitectură) înregistrat sub nr.26604/12.05.2023;
    • Prevederile art.326 alin. (1), (2) și (3) din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  • În temeiul art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Consiliul Local al Orașului Popești-Leordeni adoptă prezenta hotărâre:

  • Art. 1.– Se constituie comisia de monitorizare și control al modului de îndeplinire a obligațiilor asumate prin contractele de concesiune de către persoanele fizice și juridice, în următoarea componență:
    -Președinte: George Adrian Ștefănescu - viceprimar
    -Membru: Bogdan Cernătescu - Director DADPP
    -Membru: Epure Nicoleta - inspector DADPP
    -Membru: Savu Petru - inspector DADPP
    -Membru: Neacșu Dumitru - inspector DADPP
    -Secretar: Petre Alina Georgiana
  • Art. 2.– Comisia își va desfășura activitatea până la data de 31.12.2023.
  • Art. 3.– (1) Comisia astfel constituită are dreptul în numele și pentru concedent să verifice respectarea obligațiilor asumate de concesionar. Concedentul are dreptul să inspecteze bunurile concesionate, să verifice stadiul de realizare a investițiilor, precum și modul în care este satisfăcut interesul public prin îndeplinirea prevederilor contractuale.
    (2) Verificarea se va exercita numai cu notificarea prealabilă a concesionarului și în condițiile stabilite în contract.
  • Art. 4.– Secretarul General al orașului Popești-Leordeni va asigura comunicarea prezentei hotărâri, conform competențelor legale.

Președinte de ședință,
Șutru Pavel

p. Secretar general al orașului,
Dragotoniu Raluca Gabriela

Hotărârea nr. 65 din 18.05.2023

Document semnat