Hotărâre
privind alegerea președintelui și a potențialului președinte de ședință pe o perioadă de cel mult 3 luni
- Având în vedere:
- Raportul de specialitate al Serviciului Administrație Publică, Autorizare, Autoritate Tutelară, înregistrat sub nr. 7045/08.02.2023;
- Referatul de aprobare al Primarului Orașului Popești-Leordeni, înregistrat sub nr. 7047/08.02.2023 ;
- Rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 1 (comisia pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărire comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr.7310/09.02.2023, comisiei nr.2 (comisia pentru activități social - culturale, culte, învățământ, sănătate și familie, muncă și protecție socială, protecție copii, tineret și sport - turism) înregistrat sub nr.7330/09.02.2023, comisiei nr.3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr.7282/09.02.2023 și al comisiei nr.4 (comisia pentru amenajarea teritoriului și urbanism, realizarea lucrărilor publice, protecția mediului înconjurător, conservarea și păstrarea monumentelor istorice și de arhitectură) înregistrat sub nr. 7180/08.02.2023;
- În baza prevederilor:
- Art. 1 alin. (2), art.123 alin. (1), alin.(3), alin.(4), art.129 alin.(1), alin.(2) lit.a), coroborat cu alin.(3) lit.a), art.138 alin.(6), alin. (8)-(10), alin. (14) și alin. (16), art.139 alin.(5), alin.(11), alin.(12), art.140 alin.(1), alin.(2), art.139, art.197, art.198, art.199, art.233 alin. (2), art.234, art.235, art.236 și art.240 alin.(1) din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Art. 7 alin.(2) din Legea nr.287/2009 privind Codul civil, republicat, cu modificările și completările ulterioare;
- În temeiul art. 139 alin. (1), alin. (3) lit. i) și alin. (5) lit. a), coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Consiliul Local al Orașului Popești-Leordeni adoptă prezenta hotărâre:
- Art. 1.– (1) Se aprobă alegerea președintelui de ședință pe o perioadă de cel mult 3 luni, doamnul consilier local Șutru Pavel.
(2) Se aprobă alegerea ca potențial președinte de ședință pe o perioadă de cel mult 3 luni, domnul consilier local Cazacu Silviu. - Art. 2.– Secretarul General al Orașului, va asigura comunicarea prezentei, potrivit competențelor legale.
Președinte de ședință,
Șutru Pavel
Secretar general al orașului,
Ichim Margareta
Hotărârea nr. 22 din 9.02.2023
Document semnat
HCL 22/2023 și Anexe
(844.58 KB)