Hotărâre
privind aprobarea contului de execuție al bugetului de venituri și cheltuieli pe secțiuni de funcționare și respectiv de dezvoltare, al orașului Popești-Leordeni la 31.03.2022 centralizat, inclusiv unitățile subordonate
Consiliul local al oraşului Popeşti-Leordeni, întrunit în şedinţă ordinară,
- Având în vedere raportul de specialitate al Serviciului Financiar Buget înregistrat sub nr.28468/18.05.2022, referatul de aprobare al Primarului orașului Popești-Leordeni, înregistrat sub nr.28472/18.05.2022, precum și rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 1 (comisia pentru activități economico- financiare, servicii, comerț, gospodărire comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr.31335/03.06.2022, comisiei nr.2 (comisia pentru activități social - culturale, culte, învățământ, sănătate și familie, muncă și protecție socială, protecție copii, tineret și sport - turism) înregistrat sub nr.29579/25.05.2022, comisiei nr.3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr.31230/02.06.2022 și al comisiei nr.4 (comisia pentru amenajarea teritoriului și urbanism, realizarea lucrărilor publice, protecția mediului înconjurător, conservarea și păstrarea monumentelor istorice și de arhitectură) înregistrat sub nr.30362/30.05.2022;
- Luând în considerare prevederile:
- Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legii nr 317/28.12.2021, privind Bugetul de stat pe anul 2022;
- Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare ;
- HCL nr. 111/16.12.2021 privind aprobarea impozitelor și taxelor locale ale orașului Popești-Leordeni pentru anul 2022;
- HCL nr.23/04.02.2022 privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli al orașului Popești-Leordeni pentru anul 2022;
- Luând act de raportarea bilanțului și contului de execuție bugetară la 31.03.2022;
- În conformitate cu:
- prevederile art. 49 alin. (12) și alin. (13) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
- prevederile art.155 alin. (1) lit. c) precum și ale art.139 alin. (1), alin(3) lit.a), art 140 alin (1) din Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Hotărăște.
- Art. 1. – Aprobă Execuția bugetului de venituri pe secțiunea de funcționare și respectiv de dezvoltare la 31.03.2022 conform anexei nr. 1, anexei nr. 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre din care încasări din:
- Execuția bugetului de venituri la 31.03.2022:
- venituri din secțiunea de funcționare - 46.426.359,00 lei
- venituri din secțiunea de dezvoltare - 4.588.216,24 lei
- Total încasări 30.06.2021 = 51.014.575,24 lei
- Execuția bugetului de venituri la 31.03.2022:
- Art. 2. – Aprobă Execuția bugetului de cheltuieli pe secțiunea de funcționare și respectiv de dezvoltare la31.03.2022 conform anexei nr. 3, anexei nr. 4, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre din care plăți efectuate pentru:
- Execuția bugetului de cheltuieli la 31.03.2022:
- cheltuieli din secțiunea de funcționare - 20.149.967,00 lei
- cheltuieli din secțiunea de dezvoltare - 3.897.663,00 lei
- Total plăți 30.06.2021 = 24.047.630,00 lei
- Execuția bugetului de cheltuieli la 31.03.2022:
- Art. 3. – Constată dimensionarea proporţională a cheltuielilor de funcţionare în raport cu gradul de colectare a veniturilor din exploatare.
- Art. 4. – Constată înregistrarea excedentului în suma de 22.378.729,00 lei la 31.03.2022 ca diferență între veniturile încasate și plățile efectuate.
- Art. 5. – Prezenta hotărâre se comunică Instituției Prefectului Județului Ilfov, Instituției Primarului, Serviciului Financiar Buget și se aduce la cunoștință publică prin aportul Secretarului General al Orașului, prin publicare pe site-ul oficial al orașului www.ppl.ro și pe cel al MDRAP.
Președinte de ședință,
Șutru Pavel
Secretar general UAT,
Ichim Margareta
Hotărârea nr. 76 din 9.06.2022
Document semnat
HCL 76/2022 și Anexe
(4.45 MB)