Hotărâre
privind aprobarea contului de execuție al bugetului de venituri și cheltuieli pe secțiuni de funcționare și respectiv de dezvoltare, al orașului Popești-Leordeni la 31.03.2019,30.06.2019 și 30.09.2019 centralizat, inclusiv unitățile subordonate

Consiliul local al oraşului Popeşti-Leordeni, întrunit în şedinţă ordinară,

  • Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli pe secţiuni de funcţionare şi de dezvoltare ale oraşului Popeşti-Leordeni la 31.03.2019,30.06.2019 și 30.09.2019;
  • Având în vedere referatul de specialitate al Serviciului Financiar Buget înregistrat sub nr. 62343/06.12.2019, raportul de aprobare al primarului orașului Popești-Leordeni înregistrat sub nr. 62345/06.12.2019, precum și rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 1 (comisia pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărire comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr. 62543/09.12.2019, comisiei nr. 2 (comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate și familie, muncă și protecție socială, protecție copii, tineret și sport-turism) înregistrat sub nr. 62544/09.12.2019, comisiei nr. 3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr. 62545/09.12.2019 și al comisiei nr. 4 (comisia pentru amenajarea teritoriului și urbanism, realizarea lucrărilor publice, protecția mediului înconjurător, conservarea și păstrarea monumentelor istorice și de arhitectură) înregistrat sub nr. 62546/09.12.2019;
  • în baza:
    • prevederilor art.63 alin. (1) lit. c) precum și ale art.115 alin. (1) lit.b), alin. (3), (5) și (6) din Legea administrației publice locale nr.215/2001;
    • prevederilor Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    • Legii nr. 50/2019 a bugetului de stat pe anul 2019;
    • Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
    • prevederilor HCL nr. 137/13.12.2018 privind aprobarea impozitelor și taxelor locale ale orașului Popești- Leordeni pentru anul 2019;
    • prevederilor HCL nr. 67/03.06.2019 privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli al orașului Popești -Leordeni pentru anul 2019;
  • În conformitate cu prevederile art. 49 alin. (12) şi alin. (13) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
  • În temeiul art. 45 alin (2) lit. a şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare.

Hotărăște.

  • Art. 1. – Aprobă Execuţia bugetului de venituri pe secţiunea de funcţionare şi respectiv de dezvoltare la 31.03.2019,30.06.2019 și 30.09.2019, conform anexei nr. 1, anexei nr. 2 și anexei nr. 3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre (anexa 12 la situațiile financiare), din care încasări din:
    • Execuția bugetului de venituri la 31.03.2019
      • venituri din secţ. funcţionare = 22.218.764 lei
      • venituri din secţ. dezvoltare = 1.046.210 lei
      • Total încasări 31.03.2019 = 23.264.974 lei
    • Execuția bugetului de venituri la 30.06.2019
      • venituri din secţ. funcţionare = 33.376.829 lei
      • venituri din secţ. dezvoltare = 11.455.740 lei
      • Total încasări 30.06.2019 = 44.832.569 lei
    • Execuția bugetului de venituri la 30.09.2019
      • venituri din secţ. funcţionare = 71.008.537 lei
      • venituri din secţ. dezvoltare = 56.215.646 lei
      • Total încasări 30.09.2019 = 127.224.183 lei
  • Art. 2. – Aprobă Execuția bugetului de cheltuieli pe secțiunea de funcționare și respectiv de dezvoltare la 31.03.2019 30.06.2019 și 30.09.2019, conform anexei nr. 4, anexei nr. 5 și anexei nr. 6, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre, (anexa 13 la situațiile financiare), din care plăți efectuate pentru:
    • Execuția bugetului de cheltuieli la 31.03.2019
      • secţiunea de funcţionare = 7.277.363 lei
      • secţiunea de dezvoltare = 895.341 lei
      • Total plăţi 31.03.2019 = 8.172.704 lei
    • Execuția bugetului de cheltuieli la 30.06.2019
      • secţiunea de funcţionare = 19.065.309 lei
      • secţiunea de dezvoltare = 5.570.688 lei
      • Total plăţi 30.06.2019 = 24.635.997 lei
    • Execuția bugetului de cheltuieli la 30.09.2019
      • secţiunea de funcţionare = 42.045.876 lei
      • secţiunea de dezvoltare = 13.828.400 lei
      • Total plăţi 30.09.2019 = 55.874.276 lei
  • Art. 3. Constată dimensionarea proporţională a cheltuielilor de funcţionare în raport cu gradul de colectare a veniturilor din exploatare.
  • Art. 4. Constată înregistrarea excedentului în sumă de 15.092.270 lei la data de 31.03.2019, excedentului în suma de 20.196.572 lei la data de 30.06.2019 și a excedentului în suma de 71.349.907 lei la data de 30.09.2019 ca diferență între veniturile încasate și plățile efectuate.
  • Art. 5. Prezenta hotărâre se comunică Instituţiei Prefectului judeţului Ilfov, Instituţiei Primarului, Serviciului Financiar Buget şi se aduce la cunoştinţă publică prin grija Secretarului oraşului, prin publicare pe site-ul oficial al oraşului www.ppl.ro şi pe cel al MDRAP.

Președinte de ședință,
Cazacu Silviu

Secretar general UAT,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 138 din 16.12.2019

Document semnat