Hotărâre
privind stabilirea domeniilor serviciilor publice și locul în care persoanele majore, apte de muncă, din familia beneficiară de venit minim garantat au obligația de a presta lunar activități în folosul comunității

Consiliul local al orașului Popești-Leordeni.

  • Având în vedere referatul de specialitate al Direcției de Asistență Socială înregistrat sub nr. 26520/07.12.2018 și expunerea de motive a primarului orașului Popești-Leordeni înregistrată sub nr. 2142/15.01.2019, precum și raportul de avizare al comisiei nr. 3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr. 2791/18.01.2019;
  • în conformitate cu prevederile art. 6, alin. (7) din Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • în temeiul dispozițiilor art. 36, alin. (2), lit. d), alin. (6), lit. a), pct. 19 și art. 45, alin. (1) din Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. – Se stabilesc domeniile serviciilor publice și locurile în care persoanele majore apte de muncă din familia beneficiară de ajutor social au obligația de a presta lunar activități în folosul comunității pe raza administrativ-teritorială a orașului Popești-Leordeni, conform Anexei 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
  • Art. 2. – (1) Prestarea activităților prevăzute la art. 1 se va face în cadrul Direcției de Administrare a Domeniului Public și Privat al orașului Popești-Leordeni, având în vedere vârsta, sexul, starea sănătății și pregătirea profesională a prestatorului.
    (2) Evidența și supravegherea persoanelor care prestează activități în folosul comunității se va face prin grija Direcției de Administrare a Domeniului Public și Privat al orașului Popești-Leordeni.
  • Art. 3. – Primarul prin Direcția de Administrare a Domeniului Public și Privat al orașului Popești-Leordeni va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
  • Art. 4. – Prezenta hotărâre va fi comunicată Instituției Prefectului Județului Ilfov, pentru obținerea vizei de legalitate și tuturor părților interesate, în termenul prevăzut de lege, prin grija Secretarului.

Președinte de ședință,
Cazacu Silviu

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 12 din 18.01.2019

Document semnat