Hotărâre
privind modificarea și aprobarea organigramei, a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și serviciilor din subordinea Consiliului local al orașului Popești-Leordeni
Consiliul local al orașului Popești-Leordeni.
- Având în vedere Expunerea de motive a Primarului orașului Popești-Leordeni nr. 560/07.01.2019 și Raportul de specialitate nr. 558/07.01.20196 întocmit de compartimentul cu competențe în ceea ce privește resursele umane, precum și rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 1 (pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărie comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr. 2775/18.01.2019, comisiei nr. 3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr. 2776/18.01.2019 și al comisiei nr. 4 (pentru amenajarea teritoriului și urbanism, realizarea lucrărilor publice, protecția mediului înconjurător, conservarea și păstrarea monumentelor istorice și de arhitectură) înregistrat sub nr. 2777/18.01.2019;
- adresa Instituției Prefectului - Județul Ilfov cu nr. 5894/CD din 24.05.2018 privind numărul maxim de posturi pentru anul 2018 la nivelul orașului Popești-Leordeni, respectiv 175 de posturi;
- luând în considerare rapoartele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al orașului Popești-Leordeni;
- în baza dispozițiilor art. 107 alin. (1) lit. c), alin. (3) si (6) coroborat cu art. 100 alin. (1) si (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată cu modificările și completările ulterioare;
- în temeiul prevederilor art. 36 din Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, republicată cu modificările și completările ulterioare.
Hotărăște:
- Art. 1. – Se aproba organigrama, statul de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și serviciilor din subordinea Consiliului local al orașului Popești-Leordeni conform Anexelor 1 și 2 care fac parte din prezenta hotărâre.
- Art. 2. – În exercitarea atribuțiilor, Primarul orașului Popești-Leordeni poate transforma funcțiile publice și contractuale vacante în funcții de aceeași categorie, dar cu altă denumire sau în funcții publice și contractuale de nivel inferior sau superior, fără a afecta fondul de salarii, în limita bugetului aprobat. De asemenea, este împuternicit să facă modificări, detașări ori mutări pe posturi, în cadrul și între compartimentele aparatului său de specialitate și între serviciile din subordinea Consiliului Local al orașului Popești-Leordeni, cu respectarea numărului total de posturi aprobate și a prevederilor legale.
- Art. 3. – Cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri își încetează aplicabilitatea Hotărârea Consiliului Local al orașului Popești-Leordeni nr. 18/13.03.2018 privind aprobarea organigramei și statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului orașului și serviciilor din subordinea Consiliului local al orașului Popești-Leordeni.
- Art. 4. – (1) Primarul orașului Popești-Leordeni, Compartimentul Resurse Umane și aparatul de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri, conform competențelor.
(2) Comunicarea și aducerea la cunoștința publică a prezentei hotărâri se vor face, potrivit competențelor, prin grija Secretarului orașului Popești-Leordeni.
Președinte de ședință,
Cazacu Silviu
Secretar,
Ichim Margareta
Hotărârea nr. 3 din 18.01.2019
Document semnat
HCL 3/2019 și Anexe
(2.83 MB)