Hotărâre
privind stabilirea salariului de bază pentru funcţia publică de conducere de şef birou şi funcţia contractuală de arhivar din cadrul aparatului de specialitate al Primarului oraşului Popeşti-Leordeni

Consiliul local al oraşului Popeşti-Leordeni

  • Având în vedere raportul de specialitate al Serviciului Resurse Umane, Juridic, Relaţii cu Publicul, IT şi Arhivă înregistrat sub nr. 5185/11.04.2018 şi expunerea de motive a Primarului oraşului Popeşti-Leordeni nr. 5186/11.04.2018, privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţia publică de conducere de şef birou din cadrul Biroului Urbanism şi funcţia contractuală de arhivar din cadrul Serviciului Resurse Umane, Juridic, Relaţii cu Publicul, IT şi Arhivă din cadrul aparatului de specialitate al Primarului oraşului Popeşti-Leordeni, precum şi raportul de avizare al comisiei nr. 1 (pentru activităţi economico-financiare, servicii, comerţ, gospodărie comunală, administrarea domeniului public şi privat) înregistrat sub nr. 5868/24.04.2018;
  • în conformitate cu prevederile art.11 alin.(1) şi alin.(4), art.13 alin.(1), art.38 alin.(3) lit.f) din Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, ale art.1 din HGR nr.846/2017 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată şi ale HCL nr. 18/13.03.2018 privind modificarea şi aprobarea organigramei, a ştatului de funcţii ale aparatului de specialitate al Primarului oraşului Popeşti-Leordeni şi serviciilor din subordinea Consiliului local al oraşului Popeşti-Leordeni;
  • în temeiul dispoziţiilor art. 36 din Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. Începând cu data prezentei se aprobă stabilirea salariilor de bază pentru funcţia publică de conducere de şef birou din cadrul Biroului Urbanism şi funcţia contractuală de arhivar din cadrul Serviciului Resurse Umane, Juridic, Relaţii cu Publicul, IT şi Arhivă din cadrul aparatului de specialitate al Primarului oraşului Popeşti-Leordeni conform anexei care face parte integrantă din proiectul de hotărâre.
  • Art. 2 (a). Primarul oraşului Popeşti-Leordeni, Serviciului Resurse Umane, Juridic, Relaţii cu Publicul, IT şi Arhivă şi Direcţia Economică prin Serviciul Financiar, Salarizare vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
    (b). Comunicarea şi aducerea la cunoştinţă publică a prezentei se vor face, potrivit competenţelor, prin grija secretarului oraşului Popeşti-Leordeni.

Președinte de ședință,
Șutru Pavel

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 38 din 24.04.2018

Document semnat