Hotărâre
privind aprobarea contului de execuţie al bugetului de venituri şi cheltuieli pe secţiunea de funcţionare si respectiv de dezvoltare, al oraşului Popeşti-Leordeni la 31.12.2017

Consiliul local al oraşului Popeşti-Leordeni

  • Ţinând cont de expunerea de motive a primarului oraşului Popeşti-Leordeni înregistrată sub nr. 4016/19.03.2018, raportul de specialitate al directorului economic înregistrat sub nr. 4017/19.03.2018, raportarea bilanţului şi contului de execuţie bugetară la 31.12.2017 înregistrat sub nr. 16416/06.03.2018 la DGRFP Bucureşti - Activitatea de Trezorerie şi Contabilitate Publică, precum si de raportul de avizare al comisiei nr. 1 (pentru activităţi economico - financiare, servicii, comerţ, gospodărie comunală, administrarea domeniului public şi privat) înregistrat sub nr. 5867/24.04.2018;
  • Având în vedere:
    • prevederile art. 45, alin. (2), lit. a), art. 63, alin. (1), lit. c), precum şi ale art. 115, alin. (1), lit. b), alin. (3), (5) şi (6) din Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    • prevederile art. 49, alin. (12) şi alin. (13) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    • Legea nr. 6/2017 a bugetului de stat pe anul 2017;
    • Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    • prevederile HCL nr. 87/28.12.2016 privind aprobarea impozitelor şi taxelor locale ale oraşului Popeşti-Leordeni pentru anul 2017;
    • prevederile HCL 20/16.03.2017 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli al oraşului Popeşti-Leordeni pentru anul 2017.

Hotărăște.

  • Art. 1. Aprobă Execuţia bugetului de venituri pe secţiunea de funcţionare şi respectiv de dezvoltare la 31.12.2017, conform anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre (anexa 12 la situaţiile financiare), din care încasări din:
    • venituri din secţ. funcţionare = 71.802.147 lei
    • venituri din secţ. dezvoltare = 4.179.848 lei
    • Total încasări = 75.981.995 lei
  • Art. 2. Aprobă Execuţia bugetului de cheltuieli pe secţiunea de funcţionare şi respectiv de dezvoltare la 31.12.2017, conform anexei nr.2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre, (anexa 13 la situaţiile financiare), din care plăţi efectuate pentru:
    • secţiunea de funcţionare = 38.393.387 lei
    • secţiunea de dezvoltare = 4.139.048 lei
    • Total plăţi = 42.532.435 lei
  • Art. 3. Constată dimensionarea proporţională a cheltuielilor de funcţionare în raport cu gradul de colectare a veniturilor din exploatare.
  • Art. 4. Constată înregistrarea excedentului în sumă de 33.449.560 lei la data de 31.12.2017, ca diferenţă între veniturile încasate şi plăţile efectuate.
  • Art. 5. Prezenta hotărâre se comunică Instituţiei Prefectului judeţului Ilfov, Instituţiei Primarului, Direcţiei economice şi se aduce la cunoştinţă publică prin grija Secretarului oraşului, prin publicare pe site-ul oficial al oraşului www.ppl.ro şi pe cel al MDRAP.

Președinte de ședință,
Șutru Pavel

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 37 din 24.04.2018

Document semnat