Hotărâre
privind modificarea şi aprobarea organigramei, a ștatului de funcţii ale aparatului de specialitate al Primarului oraşului Popeşti-Leordeni şi serviciilor din subordinea Consiliului local al oraşului Popeşti-Leordeni

  • Având în vedere Expunerea de motive a Primarului oraşului Popeşti-Leordeni nr.2136/12.02.2018 şi Raportul de specialitate nr.2137/12.02.2018 întocmit de Compartimentul Resurse Umane, precum şi rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 1 (pentru activităţi economico-financiare, servicii, comerţ, gospodărie comunală, administrarea domeniului public şi privat) înregistrat sub nr. 3715/13.03.2018, comisiei nr. 2 (pentru activităţi social-culturale, culte, învăţământ, sănătate şi familie, muncă şi protecţie socială, protecţie copii, tineret şi sport - turism) înregistrat sub nr. 3716/13.03.2018, comisiei nr. 3 (juridică, administraţie publică locală, apărarea drepturilor cetăţeneşti, relaţii cu alte autorităţi publice locale din ţară şi străinătate) înregistrat sub nr. 3717/13.03.2018 şi al comisiei nr. 4 (pentru amenajarea teritoriului şi urbanism, realizarea lucrărilor publice, protecţia mediului înconjurător, conservarea şi păstrarea monumentelor istorice şi de arhitectură) înregistrat sub nr. 3718/13.03.2018;
  • adresa Instituţiei Prefectului - Judeţul Ilfov cu nr. 4257/VA din 26.04.2017 privind numărul maxim de posturi pentru anul 2017 la nivelul oraşului Popeşti-Leordeni, respectiv 189 de posturi;
  • luând în considerare rapoartele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al oraşului Popeşti- Leordeni;
  • în baza dispoziţiilor 107 alin. (1) lit. c), alin. (3) si (6) coroborat cu art. 100 alin. (1) si (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
  • în temeiul prevederilor art.36 din Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
  • Consiliul Local al oraşului Popeşti-Leordeni.

Hotărăște:

  • Art. 1. Se aproba organigrama, ștatul de funcţii ale aparatului de specialitate al Primarului oraşului Popeşti-Leordeni şi serviciilor din subordinea Consiliului local al oraşului Popeşti-Leordeni conform Anexelor 1 şi 2 care fac parte din prezenta hotărâre.
  • Art. 2. În exercitarea atribuţiilor, Primarul oraşului Popeşti-Leordeni poate transforma funcţiile publice şi contractuale vacante în funcţii de aceeaşi categorie, dar cu altă denumire sau în funcţii publice şi contractuale de nivel inferior sau superior, fără a afecta fondul de salarii, în limita bugetului aprobat. De asemenea, este împuternicit să facă modificări, detaşări ori mutări pe posturi, în cadrul şi între compartimentele aparatului său de specialitate şi între serviciile din subordinea Consiliului Local al oraşului Popeşti-Leordeni, cu respectarea numărului total de posturi aprobate şi a prevederilor legale.
  • Art. 3. Cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri îşi încetează aplicabilitatea Hotărârea Consiliului Local al oraşului Popeşti-Leordeni nr. 22/16.03.2017 privind aprobarea organigramei şi ștatului de funcţii ale aparatului de specialitate al Primarului oraşului şi serviciilor din subordinea Consiliului local al oraşului Popeşti-Leordeni.
  • Art. 4. (1). Primarul oraşului Popeşti-Leordeni, Compartimentul Resurse Umane şi aparatul de specialitate al Primarului oraşului Popeşti-Leordeni vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri, conform competenţelor.
    (2). Comunicarea şi aducerea la cunoştinţa publică a prezentei hotărâri se vor face, potrivit competenţelor, prin grija Secretarului oraşului Popeşti-Leordeni.

Președinte de ședință,
Șutru Pavel

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 18 din 13.03.2018

Document semnat