Hotărâre
privind aprobarea contului de execuţie al bugetului de venituri şi cheltuieli pe secţiunea de funcţionare si respectiv de dezvoltare, al oraşului Popeşti- Leordeni la 30.09.2017

Consiliul Local al orașului Popești-Leordeni.

  • Având în vedere prevederile art.63 alin. (1) lit.c) precum si ale art.115 alin. (1) lit. b), alin.(3), (5) si (6) din Legea administraţiei publice locale nr.215/2001
  • Având în vedere prevederile Legii nr.273/2006 privind finanţele publice locale republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Legea nr.6/2017 a bugetului de stat pe anul 2017, Legea nr.227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Având în vedere prevederile HCL nr.87/28.12.2016 privind aprobarea impozitelor si taxelor locale ale oraşului Popeşti-Leordeni pentru anul 2017;
  • Având în vedere prevederile HCL nr.20/16.03.2017 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli al oraşului Popeşti-Leordeni pentru anul 2017;
  • Luând act de :
    • expunerea de motive a Primarului înreg.cu nr.34601/01.11.2017, raportul de specialitate al directorului economic înreg. cu nr. 34600/01.11.2017, precum şi de rapoartele de avizare ale : comisiei nr. 1 (pentru activităţi economico-financiare, servicii, comerţ, gospodărie comunală, administrarea domeniului public şi privat) înregistrat sub nr. 36951/22.11.2017 şi al comisiei nr.4 (pentru amenajarea teritoriului şi urbanism, realizarea lucrărilor publice, protecţia mediului înconjurător, conservarea şi păstrarea monumentele istorice şi de arhitectură) înregistrat nr. 36952/22.11.2017;
    • aportarea bilanţului şi contului de execuţie bugetară la 30.09.2017, înreg.sub nr. 4010413/2017 la DGRFP Bucureşti-Activitatea de Trezorerie şi Contabilitate Publică
    • procesul-verbal de afişare al prezentului proiect HCL , înreg. cu nr. 34602/01.11.2017 în conformitate cu prevederile art.49 alin.(12) şi alin.(13) din Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale , cu modificările şi completările ulterioare;
  • În temeiul art.45 alin (2) lit. a şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. Aprobă Execuţia bugetului de venituri pe secţiunea de funcţionare şi respectiv de dezvoltare la 30.09.2017, conform anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre (anexa 12 la situaţiile financiare), din care încasări din:
    • venituri din secţ. funcţionare = 54.426.900 lei
    • venituri din secţ. dezvoltare = 1.784.875 lei
    • Total încasări = 56.211.775 lei
  • Art. 2. Aprobă Execuţia bugetului de cheltuieli pe secţiunea de funcţionare şi respectiv de dezvoltare la 30.09.2017, conform anexei nr.2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre, (anexa 13 la situaţiile financiare), din care plăţi efectuate pentru:
    • secţiunea de funcţionare = 25.837.126 lei
    • secţiunea de dezvoltare = 1.784.875 lei
    • Total plăţi = 27.622.001 lei
  • Art. 3. Constată dimensionarea proporţională a cheltuielilor de funcţionare în raport cu gradul de colectare a veniturilor din exploatare.
  • Art. 4. Constată înregistrarea excedentului în sumă de 28.589.774 lei la data de 30.09.2017, ca diferenţă între veniturile încasate şi plăţile efectuate.
  • Art. 5. Prezenta hotărâre se comunică Instituţiei Prefectului judeţului Ilfov, Instituţiei Primarului, Direcţiei economice şi se aduce la cunoştinţă publică prin grija Secretarului oraşului, prin publicare pe site-ul oficial al oraşului www.ppl.ro şi pe cel al MDRAP.

Președinte de ședință,
Cazacu Silviu

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 78 din 22.11.2017

Document semnat