Hotărâre
privind constituirea comisiei de analiză a activităţii desfăşurate de către funcţionarii din cadrul serviciului Registru Agricol şi Cadastru în perioada 2012-2014

Consiliul Local al oraşului Popeşti-Leordeni;

  • Având în vedere referatul de specialitate al secretarului oraşului înregistrat sub nr. 2917/31.01.2017 privind propunerea constituirii comisiei de analiză a activităţii desfăşurate de către funcţionarii din cadrul serviciului Registru Agricol şi Cadastru în perioada 2012-2014, expunerii de motive a primarului oraşului Popeşti-Leordeni înregistrată sub nr. 2918/31.01.2017, precum şi rapoartele de avizare ale : comisiei nr. 1 (pentru activităţi economico-financiare, servicii, comerţ, gospodărie comunală, administrarea domeniului public şi privat) înregistrat sub nr. 5846/21.02.2017, al comisiei nr. 3 (juridică, administraţie publică locală, apărarea drepturilor cetăţeneşti, relaţii cu alte autorităţi publice locale din ţară şi străinătate) înregistrat sub nr. 5847/21.02.2017 şi al comisiei nr. 4 (pentru amenajarea teritoriului şi urbanism, realizarea lucrărilor publice, protecţia mediului înconjurător, conservarea şi păstrarea monumentele istorice şi de arhitectură) înregistrat nr. 5848/21.02.2017;
  • în baza prevederilor art. 54 alin. 7) din din Legea nr. 215/2001, a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
  • în temeiul dispoziţiilor art. 54 alin. 7) şi ale art. 115 alin. 1 lit. b) din Legea nr.215/2001, a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1 (1). Se constituie comisia de analiză a activităţii desfăşurate de către funcţionarii din cadrul serviciului Registru Agricol şi Cadastru în perioada 2012-2014, în următoarea componenţă:
    • Preşedinte - Ichim Margareta - secretar oraş;
    • Membru - Preda Florin - administrator public;
    • Membru - Popa Traian Râul - director executiv;
    • Membru - Niculae Daniela - inspector superior;
    • Membru - Neagu Aurel - consilier juridic.
    (2). Secretariatul comisiei va fi asigurat de Pavel Greti Gianina - inspector la compartiment administraţie publică şi autoritate tutelară.
  • Art. 2. Comisia îşi va desfăşura activitatea până la data de 15.03.2017.
  • Art. 3. Comisia astfel constituită va efectua o analiză amănunţită a activităţii desfăşurate în perioada 2012-2014 la nivelul serviciului Registrul Agricol şi Cadastru, cu privire la modul în care au fost gestionate documentele instituţiei.

Președinte de ședință,
Șutru Pavel

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 15 din 21.02.2017

Document semnat