Hotărâre
privind constituirea comisiei de analiză a activității desfășurate de către funcționarii din cadrul serviciului Registrul Agricol și Cadastru în perioada 2012-2014

Consiliul local al orașului Popești-Leordeni

  • Având în vedere referatul de specialitate al Secretarului orașului înregistrat sub nr. 25745/15.07.2016 privind propunerea constituirii comisiei de analiză a activității desfășurate de către funcționarii din cadrul serviciului Registrul Agricol și Cadastru în perioada 2012-2014, cât și a expunerii de motive a Primarului orașului Popești-Leordeni înregistrată sub nr. 25746/15.07.2016, precum și rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr. 27021/28.07.2016 și al comisiei nr. 4 (pentru amenajarea teritoriului și urbanism, realizarea lucrărilor publice, protecția mediului înconjurător, conservarea și păstrarea monumentelor istorice și de arhitectură) înregistrat sub nr. 27022/28.07.2016;
  • în baza prevederilor art. 54 alin. (7) din din Legea nr. 215/2001, a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • în temeiul dispozițiilor art. 54 alin. (7) și ale art. 115 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 215/2001, a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. – (1) Se constituie comisia de analiză a activității desfășurate de către funcționarii din cadrul serviciului Registrul Agricol și Cadastru în perioada 2012-2014, în următoarea componență:
    • Președinte – Ichim Margareta – secretar oraș;
    • Membru – Preda Florin – administrator public;
    • Membru – Popa Traian Râul – director executiv;
    • Membru – Niculae Daniela – inspector superior;
    • Membru – Neagu Aurel – consilier juridic.
    (2) Secretariatul comisiei va fi asigurat de Pavel Greti Gianina – inspector la compartiment administrație publică, juridic și autoritate tutelară.
  • Art. 2. – Comisia își va desfășura activitatea până la data de 30.11.2016.
  • Art. 3. – Comisia astfel constituită va efectua o analiză amănunțită a activității desfășurate în perioada 2012-2014 la nivelul serviciului Registrul Agricol și Cadastru, cu privire la modul în care au fost gestionate documentele.

Președintele de ședință,
Năstase Iosif

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 61 din 30.7.2016

Document semnat