Hotărâre
pentru modificarea și completarea art. 3 din HCL 1/2016 și punctelor 3 și 5 din anexa 1 Regulamentul privind procedura de aplicarea facilităților fiscale, în aplicarea prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 44/14.10.2015 privind acordarea unor facilități fiscale
Consiliul Local al orașului Popești-Leordeni:
- Având în vedere prevederile Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal;
- având în vedere prevederile Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură Fiscală;
- având în vedere Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare
- referatul de specialitate al Direcției Impozite și Taxe Locale înregistrat sub nr. 44260/04.02.2016 aprobat de Primar, precum și raportul de avizare al comisiei nr. 1 (pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărie comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr. 8399/03.03.2016
- în temeiul art. 45 alin. 1 din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Hotărăște:
- Art. 1. Se aprobă completarea art. 3 la HCL nr. 1/12.01.2016 cu anexele 5,6,7 și care va avea următorul cuprins:
„Art. 3. Se adopta modelele tipizate:
- Anexa nr. 2 – Decizia de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii
- Anexa nr. 3 – Decizia de anulare a obligațiilor de plata accesorii
- Anexa nr. 4 – Decizia de respingere a cererii de anulare a obligațiilor de plata accesorii
- Anexa nr. 5 – Cererea de anulare a obligațiilor fiscale accesorii
- Anexa nr. 6 – Notificare intenție de a beneficia de anularea cotei de 73,3% a majorărilor de întârziere, acordate prin HCL 1/2016 în baza OUG 44/2015
- Anexa nr. 7 – Referat privind îndeplinirea / neîndeplinirea de către contribuabil a condițiilor prevăzute de OUG 44/2015 și HCL nr. 1/2016 privind anularea cotei de 73,3% din majorările de întârziere, conform anexelor nr. 2-7. care fac parte integranta din prezenta hotărâre.”
- Art. 2. Se aproba modificarea punctelor 3 și 5 din Anexa nr. 1 a HCL 1/2016, care vor avea următorul cuprins:
- (1) „3. PROCEDURA DE ACORDARE A AMÂNĂRII LA PLATA – contribuabilii care intenționează sa beneficieze de amânarea obligațiilor de plata accesorii, vor depune o notificare la registratura Primăriei Popești-Leordeni, sau prin posta cu scrisoare recomandata eu confirmare de primire.”
- (2) „5. DISPOZIȚII FINALE: Pentru a beneficia de scutirea prevăzută în prezentul regulament, contribuabilii persoane juridice vor depune cererea însoțită de următoarele documente, după caz:
- a) Fisa mijlocului fix Clădire X, Y, Z etc. la 31.12.2015, semnata, stampilata și confirmata cu originalul, pentru cei ce dețin clădiri situate exclusive în orașul Popești-Leordeni, din care sa reiasă suprafața construita desfășurată/suprafața desfășurată utila, exprimata în metri pătrați, anul punerii în funcțiune (PIF) sau anul recepționării sau achiziționării;
- b) Fisa mijlocului fix Teren X, Y, Z etc. la 31.12.2015, semnata, stampilata și confirmata cu originalul, pentru cei care dețin terenuri situate exclusive în orașul Popești-Leordeni, din care sa reiasă suprafața, exprimata în mp;
- c) Codul unic de înregistrare fiscala al societății solicitante
- Art. 3. Celelalte prevederi ale HCL. 1/2016 rămân neschimbate.
- Art. 4. Prezenta hotărâre se va aduce la cunoștință publica, se va comunica Prefecturii Județului Ilfov și se va aduce la îndeplinire de către primarul orașului Popesti-Leordeni, prin aparatul sau de specialitate.
Președinte de ședință,
Silviu Cazacu
Secretar,
Ichim Margareta
Hotărârea nr. 14 din 3.3.2016
Document semnat
HCL 14/2016 și Anexe
(911.8 KB)