Hotărâre
privind aprobarea Organigramei și Statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor

Consiliul local al orașului Popești-Leordeni

  • Având în vedere nota de fundamentare întocmită de Compartimentul Resurse Umane și Relații cu Publicul înregistrată sub nr. 17557/18.06.2015, adresa de modificare a organigramei și statului de funcții nr. 17558/2015 și adresa Instituției Prefectului Județului Ilfov nr. 5821/DM/1 1.05.2015, prin care se comunică numărul maxim de posturi stabilit la nivelul orașului Popești-Leordeni, potrivit prevederilor OUG nr. 63/2010, precum și rapoartele de avizare avizare ale: comisiei nr. 1 (pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărie comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr. 25999/04.09.2015 și al comisiei nr. 4 (pentru amenajarea teritoriului și urbanism, realizarea lucrărilor publice, protecția mediului înconjurător, conservarea și păstrarea monumentelor istorice și de arhitectură) înregistrat sub nr. 26000/04.09.2015;
  • în conformitate cu prevederile art. 100, alin. (1) și alin. (2) din Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • în temeiul dispozițiilor art. 36 din Legea nr. 215/2001, a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. – Se aprobă Organigrama aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor, conform anexei nr. 1 și Statul de funcții al aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor, conform anexei nr. 2, anexe ce fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
  • Art. 2. – Prin grija Compartimentului Resurse Umane, conducătorii serviciilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni, vor modifica și actualiza fișele de post, acolo unde se impune.
  • Art. 3. – În termen de 60 de zile de la adoptarea prezentei Hotărâri, Primarul orașului Popești-Leordeni va lua măsurile ce se impun în vederea modificării și actualizării Regulamentului de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor, conform noii organigrame aprobate.
  • Art. 4. – În exercitarea atribuțiilor, în funcție de cerințele și bunul mers al instituției, Primarul orașului Popești-Leordeni este împuternicit să facă modificări, transformări, detașări ori mutări pe posturi în cadrul și între compartimentele aparatului său de specialitate și între instituțiile publice din subordinea Consiliului local al orașului Popești-Leordeni, cu respectarea numărului total de posturi aprobate și a normelor legale în vigoare.
  • Art. 5. – (1) Primarul orașului Popești-Leordeni, Compartimentul Resurse Umane și aparatul de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
    (2) Comunicarea și aducerea la cunoștință publică a prezentei se va face, potrivit competențelor, prin grija Secretarului orașului Popești-Leordeni.

Președintele de ședință,
Șutru Pavel

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 80 din 4.9.2015

Document semnat