Hotărâre
privind aprobarea drepturilor bănești aferente lunii ianuarie 2015 pentru personalul didactic al Școlii Gimnaziale „Ioan Bădescu” care solicită cheltuieli de deplasare

Consiliul local al oraşului Popeşti-Leordeni

  • Având în vedere raportul de specialitate al Secretarului orașului înregistrat sub nr. 4828/18.02.2015, expunerea de motive a Primarului orașului Popești-Leordeni înregistrată sub nr. 4829/18.02.2015 și adresa înregistrată sub nr. 4395/16.02.2015 a Școlii Gimnaziale „Ioan Bădescu”, precum și rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 1 (pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărie comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr. 6799/06.03.2015, comisiei nr. 2 (pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate și familie, muncă și protecție socială, protecție copii, tineret și sport-turism) înregistrat sub nr. 6800/06.03.2015, comisiei nr. 3 (juridică, administrație public locală,apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr. 6801/06.03.2015 și al comisiei nr.4 (pentru amenajarea teritoriului și urbanism, realizarea lucrărilor publice, protecția mediului înconjurător, conservarea și păstrarea monumentelor istorice și de arhitectură) înregistrat sub nr. 6802/06.03.201;
  • în conformitate cu prevederile art. 105 alin. 92) lit. f) din Legea educației naționale nr. 1/2011 și a art. 2 din Instrucțiunile MECTS nr. 2/2011 privind decontarea navetei cadrelor didactice;
  • în temeiul dispozițiilor art. 36 alin. (9), art. 45 și art. 115 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 215/2001, a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. – Se aprobă decontarea cheltuielilor de deplasare pentru cadrele didactice de la Școala Gimnazială „Ioan Bădescu” din orașul Popești-Leordeni, aferente lunii ianuarie 2015 în sumă de 602 lei, conform documentelor justificative depuse de directorul Școlii Gimnaziale „Ioan Bădescu” la Direcția economică – Serviciul Buget, Salarizare, Contabilitate.
  • Art. 2. – Primarul orașului și Direcția economică – Serviciul Buget, Salarizare, Contabilitate vor duce la îndeplinire cele prevăzute în prezenta hotărâre.

Președinte de ședință,
Șutru Pavel

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 10 din 6.3.2018

Document semnat