Hotărâre
privind înființarea, funcționarea și organizarea comisiei speciale pentru întocmirea inventarului bunurilor care alcătuise domeniul public al orașului Popești-Leordeni
Consiliul local al oraşului Popeşti-Leordeni
- Având în vedere referatul de specialitate al Secretarului orașului înregistrat sub nr. 1128/13.01.2014 privind propunerea de înființare, funcționare și organizare a comisiei speciale pentru întocmirea inventarului bunurilor care alcătuise domeniul public al orașului Popești-Leordeni, expunerea de motive a Primarului orașului Popești-Leordeni înregistrată sub nr. 1129/13.04.2014, precum și rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 2 (pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate și familie, muncă și protecție socială, protecție copii, tineret și sport-turism) înregistrat sub nr. 5688/14.02.2014 și al comisiei nr. 3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și din străinătate) înregistrat sub nr. 5697/14.02.2014;
- în baza prevederilor art. 21 din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia și a a pct. II alin. (2) din anexa nr. 1 la HG nr. 548/1999 privind aprobarea normelor tehnice pentru întocmirea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al comunelor, orașelor, municipiilor și județelor;
- în temeiul dispozițiilor art. 36 alin. (2) lit.c) și ale art. 45 alin. (3) din Legea nr. 215/2001, a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Hotărăște:
- Art. 1. – Se aprobă înființarea, funcționarea și organizarea comisiei speciale pentru întocmirea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al orașului Popești-Leordeni, în următoarea componență:
- Petre IACOB, Primarul orașului Popești-Leordeni – PREȘEDINTE;
- Margareta ICHIM, Secretarul orașului Popești-Leordeni – secretar;
- Florin PREDA, Administrator public al orașului Popești-Leordeni – membru;
- Marta Pavel, Director executiv economic – membru;
- Carmen TOMA, Șef serviciu Registrul Agricol și Cadastru – membru;
- Alin Vivian MARINESCU, Arhitect șef – membru;
- Eozefin Crăciunescu, Șef serviciu administrarea domeniului public și privat – membru;
- Vasile RĂDUCANU- specialist topometrist – membru;
- Petra GLAVĂ- Șef serviciu achiziții publice și investiții locale – membru.
- Art. 2. – Comisia prevăzută la art. 1 va inventaria bunurile care aparțin domeniului public al orașului Popești-Leordeni, urmând ca inventarul să fie prezentat spre aprobare Consiliului local al orașului Popești-Leordeni.
- Art. 3. – Termenul de finalizare al inventarului este data de 31.10.2014.
- Art. 4. – Orice alte prevederi contrare prezentei hotărâri se abrogă.
- Art. 5. – Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează persoanele desemnate în comisia specială de inventariere.
Președinte de ședință,
Mirea Liviu
Secretar,
Ichim Margareta
Hotărârea nr. 10 din 14.2.2014
Document semnat
HCL 10/2014 și Anexe
(38.78 KB)