Hotărâre
privind aprobarea execuției bugetului de cheltuieli pe secțiuni și a execuției bugetului împrumuturilor interne ale orașului Popești-Leordeni la 30.09.2012

Consiliul local al orașului Popești-Leordeni

  • Având în vedere:
    • expunerea de motive a Primarului înreg.cu nr. 34092/07.11.2012;
    • raportul de specialitate al directorului economic înreg. cu nr. 34091/07.11.2012;
    • nr. înreg. site MAI 38951.36 publicare bilanț si execuție bugetara trimestrul 3/2012 înreg. sub nr. 714036/05.11.2012 la DGFP Ilfov;
  • având în vedere prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
  • în urma dezbaterilor care au avut loc și văzând raportul de avizare ai comisiei nr. 1 (pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărie comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr. 36570/29.11.2012;
  • în conformitate cu prevederile art. 49 alin. (12) și alin. (13) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
  • în temeiul art. 45 alin. (2) lit. a) și art. 115 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administrația, publică locală, cu modificările și completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. – Se constata dimensionarea proporționala a cheltuielilor de funcționare in raport cu gradul de colectare a veniturilor din exploatare, dintr-un total al veniturilor bugetare încasate in suma de 33.568.808 lei la data de 30.09.2012.
  • Art. 2. – Se aprobă execuția bugetului de venituri pe secțiuni de funcționare și respectiv de dezvoltare la data 30.09.2012, conform anexei nr. 1 (anexa 12 la situațiile financiare), care face parte integrantă din prezenta, hotărâre.
  • Art. 3. – Se aprobă Execuția bugetului de cheltuieli pe secțiuni de funcționare și respectiv de dezvoltare la 30.09.2012, conform anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre, (anexa 13 la situațiile financiare), din care:
    • secțiunea de funcționare = 11.931.659 lei;
    • secțiunea de dezvoltare = 17.542.109 lei;
    • Total cheltuieli = 29.473.768 lei.
  • Art. 4. – Se constată înregistrarea excedentului total în suma de 4.095.040 lei la data de 30.09.2012, ca diferență între veniturile încasata și plățile efectuate
  • Art. 5. – Prezenta hotărâre se comunica Instituției Prefectului județului Ilfov și se aduce la cunoștința publica prin grija Secretarului orașului.

Președinte de ședință,
Mirea Liviu

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 81 din 29.11.2012

Document semnat