Hotărâre
privind aprobarea criteriilor și a procedurilor necesare numirii/eliberării din funcție a administratorului public și a atribuțiilor acestuia

Consiliul local al orașului Popești-Leordeni

  • Având în vedere expunerea de motive a Primarului orașului Popești-Leordeni înregistrată sub nr. 28535/2012, a referatului de specialitate al Compartimentului Resurse Umane cu nr. 28536/2012, Hotărârea Consiliului Local al orașului Popești-Leordeni nr. 69/07.09.2011 prin care s-au aprobat organigrama și ștatului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni, prin care se prevede înființarea postului de administrator public la nivelul Primăriei orașului Popești-Leordeni, precum și raportul de avizare: al Comisiei nr. 1 (pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărie comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr. 29425/2012 și al Comisiei nr. 3 (comisia juridică și de disciplină, administrație publică locală, apărarea ordinii și liniștii publice, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr. 29426/2012;
  • în baza prevederilor art. 112 din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • în temeiul prevederilor art. 36 alin. (3) lit. b) si art. 45 alin. (1) din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. Se aproba criteriile stabilite în Anexa nr. I la prezenta hotărâre, în baza cărora se va face numirea în funcție a administratorului public la nivelul Primăriei orașului Popești-Leordeni.
  • Art. 2. Numirea/eliberarea din funcție a administratorului public se va face de către Primarul orașului Popești-Leordeni prin dispoziție, cu respectarea procedurilor stabilite în Anexa nr. II.
  • Art. 3. Administratorul public va fi numit pe o perioada cel mult egală cu mandatul primarului în funcție și va îndeplini atribuții de conducere și coordonare conform fișei postului prevăzută în Anexa III ce face parte integranta din prezenta hotărâre, va exercita activitatea de management al Proiectelor finanțate din împrumuturi rambursabile și nerambursabile în cadrul aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni, corespunzător fișei postului și a contractului de management încheiat în acest sens cu Primarul orașului Popești-Leordeni.
  • Art. 4. (1) Salarizarea administratorului public se va stabili de către Primarul orașului Popești-Leordeni între limitele stabilite de prevederile Legii nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.
    (2) Orice prevederi contrare prezentei hotărâri se abroga.
  • Art. 5. (1) Primarul orașului Popești-Leordeni, Direcția Economică, Compartimentul Resurse Umane și celelalte servicii implicate, vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri, conform competențelor.
    (2) Comunicarea și aducerea la cunoștință publică se vor face, conform competențelor, prin grija Secretarului orașului Popești-Leordeni.

Președinte de ședință,
Mirea Liviu

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 67 din 27.9.2012

Document semnat