Hotărâre
privind aprobarea execuției bugetului de cheltuieli pe secțiuni și a execuției bugetului împrumuturilor interne ale orașului Popești-Leordeni la 30.06.2011
Consiliul local al orașului Popești-Leordeni, întrunit în ședință ordinară,
- Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea execuției bugetului de cheltuieli pe secțiuni si a execuției bugetului împrumuturilor interne ale orașului Popești-Leordeni la 30.06.2011;
- având în vedere expunerea de motive a Primarului înreg. cu nr. 35207/24.08.2011, raportul de specialitate al directorului economic înreg. cu nr. 35208/24.08.2011;
- având in vedere prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările si completările ulterioare;
- în urma dezbaterilor care au avut loc si vazand raportul de avizare ai comisiei nr. 1 (pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărie comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat cu nr. 35269/25.08.2011.
- în conformitate cu prevederile art. 49 alin. (12) și alin. (13) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
- în temeiul art. 45 alin. (2) lit. a) și art. 115 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală, cu modificările și completările ulterioare.
Hotărăște:
- Art. 1. – Se constată dimensionarea proporționala a cheltuielilor de funcționare în raport cu gradul de colectare a veniturilor din exploatare, dintr-un total al veniturilor bugetare încasate în suma de 18.222.046 lei la data de 30.06.2011, conform anexei nr. 1 care face parte integranta din prezenta hotarare (anexa 12 la situațiile financiare).
- Art. 2. – Se aprobă Execuția bugetului de cheltuieli pe secțiuni de funcționare și respectiv de dezvoltare la 30.06.2011, conform anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre:
- secțiunea de funcționare = 7.572.768 lei;
- secțiunea de dezvoltare = 2.093.904 lei;
- Total cheltuieli = 9.666.671 lei.
- Art. 3. – Se aproba Execuția bugetara detaliata pe capitole de cheltuieli, conform anexelor nr. 3a pana la anexa 3z (anexele 7b la situațiile financiare).
- Art. 4. – Se constata înregistrarea excedentului în suma de 8.555.374 lei la data de 30.06.2011, ca diferența intre veniturile încasate și plățile efectuate.
- Art. 5. – Prezenta hotărâre se comunica Instituției Prefectului județului Ilfov si se aduce la cunoștința publica prin grija Secretarului orașului.
Președinte de ședință,
Tudor Dorel
Secretar,
Ichim Margareta
Hotărârea nr. 66 din 26.8.2011
Document semnat
HCL 66/2011 și Anexe
(202.13 KB)