Hotărâre
privind stabilirea modului de înscrierea a datelor în registrul agricol prin punerea în aplicare a Ordinului nr. 95/2010

Consiliul local al oraşului Popeşti-Leordeni

  • Având in vedere:
    • prevederile art. 6 și ale art. 7 (4) din Anexa la Ordinul nr. 95/2010 pentru aprobarea Normelor tehnice de completare a registrului agricol pentru perioada 2010-2014, emis de Ministerul Agriculturii si Dezvoltare Rurale, Ministerul Finanțelor Publice, Ministerului Administrației și Internelor și Institutul Național de Statistică, referatul nr. 5254/25.02.2011 al Serviciului Registrul Agricol și Cadastru;
    • prevederile art. 47 si art. 117 lit. a) din Legea nr. 215/ 2001 privind administrația publică locală, republicata, ulterior modificată și completată, expunerea de motive a Primarului orașului Popeşti-Leordeni raportul de avizare al comisiei nr. 1 (pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărie comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr. 8255/31.03.2011 si raportul de avizare al comisiei nr. 3 (comisia juridică și de disciplină, administrație publică locală, apărarea ordinii și liniștii publice, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr.8322/31.03.2011;
  • în baza dispozițiilor art. 36 alin. (2) lit. d), alin. (9) și ale art. 45 (1) din Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, republicata, cu modificările si completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. – Se aprobă ca înscrierea datelor în registrul agricol să se facă pe baza declarației date pe proprie răspundere de capul gospodăriei sau, în lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodăriei, care dispune de capacitate deplină de exercițiu și prin invitarea la primărie a persoanelor fizice care au obligația să efectueze declarațiile pentru înscrierea datelor în registrul agricol și implementarea softului cu baza de date folosită de Serviciul Impozite șî Taxe pentru 5 utilizatori.
  • Art. 2. – Se împuternicește Primarul orașului Popești Leordeni să stabilească măsuri pentru eficientizarea activități de înscriere a datelor în registrul agricol.
  • Art. 3. – Hotărârea va comunicată Direcției economice, Serviciului juridic și Serviciului Registrul Agricol și Cadastru.

Președinte de ședință,
Tudor Dorel

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 32 din 31.3.2011

Document semnat