Hotărâre
privind aprobarea bugetului general al orașului Popești-Leordeni pe anul 2011 – pe capitole, subcapitole, titluri, articole și alineate

Consiliul local al oraşului Popeşti-Leordeni, întrunit în ședință ordinară,

  • Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea bugetului general al orașului Popești-Leordeni pe anul 2011 pe capitole,subcapitole,titluri, articole și alineate-proiect inițiativa primarului;
  • Având în vedere:
    • expunerea de motive a Primarului înreg. cu nr. 2443/31.01.2011;
    • raportul de specialitate al Directorului economic înreg. cu nr. 2445/31.01.2011;
    • afișarea documentației Proiect Buget de venituri și cheltuieli pe anul 2011 pentru supunerea dezbaterii publice, respectiv procesul-verbal de afișare al Bugetului local pe anul 2011 nr. 2447/31.01.2011 și publicarea pe site-ul instituției;
    • nr. înregistrare generat automat de programul informatic al Min. Administrației și Internelor privind publicitatea proiectului de hotărâre inreg. cu nr. 3802059/08.02.2011;
  • având în vedere rapoartele de avizare a comisiei nr. 1 (pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărie comunală, administrarea domeniului public și privat) nr. 5006/23.02.2011, raportul de avizare al comisiei nr. 2 (comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate și familie, muncă și protecție copii, tineret și sport-turism) nr. 4843/22.02.12011, raportul de avizare al comisiei nr. 3 (comisia juridică și de disciplină, administrație publică locală, apărarea ordinii și liniștii publice, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) nr. 4524/17.02,2011, raportul de avizare ai comisiei nr. 4 (comisia pentru amenajarea teritoriului și urbanism, realizarea lucrărilor publice, protecția mediului înconjurător, conservarea și păstrarea monumentelor istorice și de arhitectură) nr. 4375/17.02.2011;
  • luând act de realizarea procedurii prevăzute de art. 6 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică şi de publicitatea prevăzută de art. 761 din Legea 273/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
  • având în vedere prevederile Legii nr. 293/2011 privind bugetul de stat pe anul 2011 și prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
  • în urma dezbaterilor care au avut loc și văzând avizul comisiei economice din cadrul Consiliului local Popești-Leordeni nr. 5006/23.02.2011 si avizul comisiei juridice nr. 4524/17.02.2011;
  • în conformitate cu prevederile art. 36 alin (4) lit. a şi lit. d) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • în temeiul art. 45 alin(2) lit. a) şi art. 115 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. – Se aprobă Bugetul general consolidat de Venituri şi Cheltuieli al oraşului Popeşti-Leordeni pe anul 2011, conform anexelor nr. 1, nr. 2, nr. 3 și nr. 4 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre, buget general care cuprinde:
    • bugetul local al oraşului Popeşti-Leordeni, în sumă totală de 31.005.057 lei, cod 11/10 (anexa 1) detaliat pe:
      • secţiunea de funcţionare = 18.434.057 lei
      • secţiunea de dezvoltare = 12.571.000 lei
    • lista obiectivelor de investiții pe anul 2011 in suma totala de 13.473.000 lei, (anexa 2)
    • bugetul instituţiilor publice şi activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii, cod 11/02 (anexa 3) pentru Grădiniță nr. 1 cu program prelungit Transcom:
      • venituri proprii = 240.000lei
      • cheltuieli proprii = 240.000lei
    • bugetul general al oraşului Popeşti-Leordeni în anul 2011, cuprinzând veniturile şi cheltuielile consolidate – sinteză (anexa 4).
  • Art. 2. – Se aprobă utilizarea fondului de rulment în sumă de 922.000 lei, conform destinației prevăzute în anexa nr. 2.
  • Art. 3. – Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredințează Direcția economică și Serviciul de Dezvoltare a Localității din cadrul aparatului de specialitate al primarului.
  • Art. 4. – Informaţiile privind bugetele şi anexele acestora vor fi convertite şi transmise în format electronic de tip „pdf” în termen de 5 zile lucrătoare de la aprobare către Ministerul Administraţiei şi Internelor, în vederea publicării pe pagina de internet a acestuia, prin grija specialistului IT din cadrul primăriei.
  • Art. 5. – Prezenta hotărâre şi anexele care fac parte integrantă, se comunică Prefectului judeţului Ilfov în vederea exercitării controlului cu privire la legalitate şi se aduce la cunoştinţă publică prin publicarea pe site-ul instituţiei www.ppl.ro în termen maxim de 5 zile lucrătoare de la data aprobării, prin grija secretarului oraşului Popeşti-Leordeni tuturor persoanelor interesate.

Președinte de ședință,
Tudor Dorel

Secretar,
Sachetti Luigi Giovanni

Hotărârea nr. 29 din 24.2.2011

Document semnat