Hotărâre
privind unele condiționalități în evaluarea și derularea bugetului orașului Popești-Leordeni pe anul 2009
Consiliul local al orașului Popești-Leordeni
- Având in vedere: criza economica generala si implicit diminuarea semnificativa a incasarilor aferente bugetului local, Raportul de avizare al comisiei nr. 1 (pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărie comunală, administrarea domeniului public și privat);
- în conformitate cu dispozițiile art. 36 din Legea nr. 215/2001, a administrației publice locale, modificata si completata.
Hotărăște:
- Art. 1. – Se aproba următoarele masuri obligatorii in evaluarea bugetului orașului Popești Leordeni pe anul 2009:
- cheltuielile cu salariile brute pentru personalul executiv (Primărie) se vor calcula la nivelul drepturilor bănești de incadrare, fara ore suplimentare;
- fondul de prime (OGR nr. 2/2006) va fi max. 1,5%;
- prime de vacanta - max. 150.000 ron;
- cheltuielile cu telecomunicațiile, respectiv alte bunuri si servicii aferente personalului din Primărie, scoli, grădinițe vor fi de max. 40% din cele realizate in anul anterior;
- tichetele cadou in valoare de 350 ron vor fi atribuite cu ocazia a opt evenimente din anul 2009;
- tractorul cu remorca si buldoexcavatorul se vor incadra intr-o cota lunara de consum de 120 l motorina;
- cheltuielile din cadrul capitolelor „personal”, „drumuri”, „transport” se vor estima pentru un număr de max. 10-12 persoane;
- serviciul public de salubrizare va fi astfel coordonat, incat valoarea cuantumului de plata ce revine Primăriei sa nu depaseasca 150.000 ron/luna.
- Art. 2. – Se aproba următoarele priorități in realizarea investițiilor pe anul 2009:
- reabilitare si modernizare străzi;
- finalizare lucrări Centru de evidenta informatizata a persoanei;
- extindere rețele apa - canal;
- extindere iluminat public;
- forare noi puțuri apa, echipare si racordare la sistem;
- lucrări de construcție la liceu, scoli, grădinițe din fonduri atrase (extrabugetare orașului);
- sprijinirea cu fonduri a lucrărilor de reparații la bisericile din localitate.
- Art. 3. – Decontarea lunara a serviciilor firmei de salubrizare se va face numai după semnarea documentului de recepție de către Comisia constituita in acest scop (vezi art. 6 din Contractul de salubrizare).
- Art. 4. – Atribuirea, prin orice forma legala (licitație, încredințare directa, cerere de oferta, procedura de atribuire) a lucrărilor de proiectare, consultanta tehnica si execuție se va face cu decizia Comisiei desemnata in acest scop. Comisiile similare constituite anterior se dizolva.
- Art. 5. – Plățile parțiale sau integrale către firmele de proiectare, consultanta tehnica, execuție angajate in programul de investiții se vor face numai după semnarea documentelor de recepție de către Comisia constituita in acest scop. Comisiile similare constituite anterior se dizolva.
- Art. 6. – Înaintarea bugetului pe anul 2009 spre dezbatere si aprobare va fi precedată de prezentarea in Consiliul local a modului de incheiere a exercițiului bugetar al anului 2008, precum si a organigramei si statului de funcții.
- Art. 7. – Primarul si Direcția economica vor duce la îndeplinire prevederile prezentei Hotarari.
- Art. 8. – Comisia speciala de analiza si verificare își prelungește mandatul de lucru pe toată durata exercițiului bugetar al anului 2009, pentru a veghea, îndruma sau după caz a interveni asupra aplicării corecte a celor de mai sus.
Președinte de ședință,
Tudor Dorel
Secretar,
Sachetti Luigi-Giovanni
Hotărârea nr. 19 din 23.4.2009
Document semnat
HCL 19/2009 și Anexe
(546.07 KB)