Hotărâre
privind aprobarea achiziționării serviciilor de consultanță, de asistență și de reprezentare

Consiliul local al orașului Popești-Leordeni.

  • Având în vedere referatul de specialitate al Serviciului Juridic, Monitorizare Proceduri Administrative și Arhivă înregistrat sub nr. 7235/03.02.2022, referatul de aprobare al Primarului orașului Popești-Leordeni înregistrat sub nr. 7236/03.02.2022, precum și raportul de avizare al comisiei nr. 3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr. 7443/03.02.2022;
  • În conformitate cu prevederile art. 1 alin. (2) lit. b) din OG nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice și întărirea disciplinei financiare și de modificare și completare a unor acte normative respectiv prevederile art. 109 alin. (3) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
  • În temeiul dispozițiilor art.129 alin. (1) și art. 136 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Hotărăște:

  • Art. 1. – Începând cu data prezentei se aprobă achiziționarea serviciilor de consultață, de asistență și de reprezentare a orașului Popești-Leordeni și a Consiliului Local al orașului Popești-Leordeni prin contractarea serviciilor juridice pentru unele litigii și raporturi juridice existente și viitoare în care orașul Popești-Leordeni, Primarul orașului, Primăria, Comisia locală de fond funciar și Consiliul Local al orașului Popești-Leordeni au calitatea de parte.
  • Art. 2. – În aplicarea prevederilor art. 1 se împuternicește Primarul orașului Popești-Leordeni să semneze în numele și pentru Consiliul Local al orașului Popești-Leordeni contractele de consultanță, de asistență și de reprezentare juridică și să negocieze onorariul aferent acestor contracte, în funcție de obiectul și complexitatea situației juridice.
  • Art. 3. – Primarul orașului Popești-Leordeni, prin aparatul de specialitate, va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
  • Art. 4. – Secretarul general UAT va asigura comunicarea prezentei, potrivit competențelor legale.

Președinte de ședință,
Șutru Pavel

Secretar general UAT,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 22 din 4.02.2022

Document semnat