Proiect de hotărâre
privind avizarea Documentației de Atribuire a Contractului de delegare a gestiunii activității de sortare a deșeurilor de hârtie, carton, metal, plastic și sticlă colectate separat din deșeurile municipale în stații de sortare, inclusiv transportul reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deșeuri și/sau la instalațiile de valorificare energetică, pentru unitățile administrativ-teritoriale membre ale Asociației de Dezvoltare Inter comunitară pentru Gestionarea Integrată a Deșeurilor Ilfov, fără punerea la dispoziție a infrastructurii și privind acordarea unor mandate

  • Având în vedere :
    • a) Raportul de specialitate al Direcției de Administrare a domeniului public și privat, înregistrat sub nr. 64002/21.11.2023;
    • b) Raportul de aprobare al primarului orașului, înregistrat sub nr. 64003/21.11.2023;
    • c) Adresa Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Gestionarea Integrată a Deșeurilor Ilfov nr. 63755/20.11.2023;
  • În conformitate cu prevederile:
    • a) Ordonanței de Urgență nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu modificările și completările ulterioare;
    • b) Hotărârii de Guvern nr. 855/2008 pentru aprobarea actului constitutiv-cadru și a statutului-cadru ale asociațiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile de utilități publice, cu modificările și completările ulterioare;
    • c) Ordonanței de Urgență nr. 92 din 19 august 2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
    • d) art.4 alin. (2), art.5, alin (1) lit. e), f) și g) coroborat cu alin. (2) lit. b) și c), art. 17 alin. (1) coroborat cu alin. (2) lit. f) coroborat cu art. 21 alin. (1) din Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Gestionarea Integrată a Deșeurilor Ilfov;
    • e) Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    • f) Legii nr. 101/2006 privind serviciul de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    • g) Ordinului Președintelui A.N.R.S.C. nr. 82 din 2015 privind aprobarea Regulamentului- cadru al serviciului de salubrizare a localităților, cu modificările și completările ulterioare;
    • h) Ordinului Președintelui A.N.R.S.C. nr. 111 din 2007 privind aprobarea Caietului de sarcini-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
    • i) Ordinului Președintelui A.N.R.S.C. nr. 112 din 2007 privind aprobarea Contractului- cadru de prestare a serviciului de salubrizare a localităților;
    • j) Ordinului președintelui A.N.R.S.C. nr. 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activitățile de salubrizare, precum și de calculare a tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare, cu modificările și completările ulterioare;
    • k) Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    • l) art.2 alin.(2), art.58, art.64, art.80 și art.84 din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată cu modificările și completările ulterioare;
    • m) art. 129 alin. (2) lit. e) coroborat cu alin. (9) lit. a), alin. 14, art. 140 și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Consiliul Local al Orașului Popești-Leordeni adoptă prezenta hotărâre:

  • Art. 1.– Se avizează Documentația de Atribuire a Contractului de delegare a gestiunii activității de sortare a deșeurilor de hârtie, carton, metal, plastic și sticlă colectate separat din deșeurile municipale în stații de sortare, inclusiv transportul reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deșeuri și/sau la instalațiile de valorificare energetică, pentru unitățile administrativ-teritoriale membre ale Asociației de Dezvoltare Inter comunitară pentru Gestionarea Integrată a Deșeurilor Ilfov, fără punerea la dispoziție a infrastructurii, prevăzută în Anexa 1 la prezenta hotărâre, constituită din:
    Studiu de oportunitate și fundamentare;
    Strategia de contractare;
    Contractul de delegare (model);
    Caietul de sarcini privind atribuirea contractului de delegare;
    Instrucțiuni pentru ofertanți (Fișa de date);
    Formulare.
  • Art. 2.– Se avizează "Regulamentul Serviciului de Salubrizare pentru UAT-uri membre ADIGIDI”, prevăzut în Anexa 2 la prezenta hotărâre.
  • Art. 3.– Se acordă mandat special Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Gestionarea Integrată a Deșeurilor Ilfov, pentru:
    a) Organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire a contractului de delegare a gestiunii activității de sortare a deșeurilor de hârtie, carton, metal, plastic și sticlă colectate separat din deșeurile municipale în stații de sortare, inclusiv transportul reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deșeuri și/sau la instalațiile de valorificare energetică;
    b) Operarea oricăror modificări/completări în cuprinsul Documentației de Atribuire, survenite în cursul procesului de avizare a acestora și până la data aprobării;
    c) Derularea următoarelor activități:
    Publicarea anunțului de participare aferent procedurii de atribuire a contractului de delegare a gestiunii activității de sortare;
    Publicarea Documentației de atribuire și efectuarea oricăror acte necesare derulării procedurii de atribuire a contractului de delegare, printre care, dar fără a se limita la:
    • elaborarea răspunsurilor la clarificările înaintate de operatorii economici interesati;
    • efectuarea modificărilor necesare în Documentația de Atribuire a achiziției și a documentelor adiacente solicitate de ANAP/instanța de judecată/alte instituții ori autorități cu atribuții în acest sens, în cursul derulării procedurii;
    • evaluarea ofertelor;
    • solicitarea clarificărilor de la operatorii economici participanți;
    • întocmirea dosarului achiziției publice;
    • elaborarea rapoartelor și a oricăror documente în cadrul procedurii de achiziție necesar derulării și finalizării procedurii de achiziție;
    • semnarea contractului de delegare.
  • Art. 4.– Se împuternicește Primarul Orașului/Comunei/Reprezentantul în AGA/ (sau, după caz, persoana desemnată de Consiliu Local al orașului/comunei) Dl./Dna., să voteze și să aprobe în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Gestionarea Integrată a Deșeurilor documentația menționată la Art. 1 și la Art. 2.
  • Art. 5.– Primarul orașului, prin direcția de administrare a domeniului public și privat vor asigura aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.
  • Art. 6.– Secretarul general al orașului va asigura comunicarea prezentei, potrivit competențelor legale.
Document semnat