Hotărâre
privind aprobarea Organigramei și a Statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și Serviciului Public Comunitar de Evidența a Persoanelor

Consiliul local al oraşului Popeşti-Leordeni

  • Ținând seama de expunerea de motive a Primarului orașului Popești-Leordeni înregistrată la nr. 21212/23.07.2013, raportul de specialitate înregistrat la nr. 21211/23.07.2013, avizul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr. 27639/22.07.2013, precum și rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 1 (pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărie comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr. 21420/25.07.2013, comisiei nr. 2 (pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate și familie, muncă și protecție socială, protecție copii, tineret și sport-turism) înregistrat sub nr. 21421/25.07.2013, comisiei nr. 3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale dințară și străinătate) înregistrat sub nr. 21422/25.07.2013 și al comisie nr. 4 (pentru amenajarea teritoriului și urbanism, realizarea lucrărilor publice, protecția mediului înconjurător, conservarea și păstrarea monumentelor istorice și de arhitectură) înregistrat sub nr. 21423/25.07.2013;
  • ținând cont de prevederile Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale Legii nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare, precum și de prevederile O.U.G. nr. 77/2013 pentru stabilirea unor măsuri privind asigurarea funcționalității administrației publice locale, a numărului de posturi și reducerea cheltuielilor la instituțiile și autoritățile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor;
  • având în vedere adresa Instituției Prefectului Județului Ilfov nr. 19318/07.01.2013 prin care se comunică numărul maxim de posturi stabilit pentru orașul Popești-Leordeni pentru anul 2013, potrivit prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 63/2010;
  • în temeiul dispozițiilor cuprinse în art. 36, alin. (3), lit. b) și art. 45, alin. (1) din Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. – Se aprobă Organigrama aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și a Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor, conform Anexei nr. 1 și Statul de funcții al aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și a Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor, conform Anexei nr. 2, anexe ce fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
  • Art. 2. – Prin grija Compartimentului Resurse Umane, conducătorii departamentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni, vor modifica și actualiza fișele de post, acolo unde se impune.
  • Art. 3. – În exercitarea atribuțiilor, în funcție de cerințele și bunul mers al instituției, Primarul orașului Popești-Leordeni este împuternicit să facă modificări, transformări, detașări ori permutări de posturi în cadrul și între compartimentele aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și între instituțiile publice din subordinea Consiliului Local al orașului Popești-Leordeni, cu respectarea numărului total de posturi aprobate și a normelor legale în vigoare.
  • Art. 4. – În termen de 60 zile de la adoptarea prezentei, Primarul orașului Popești-Leordeni va lua măsurile ce se impun, în vederea modificării și actualizării Regulamentului de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și al Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor, conform noi organigrame aprobate.
  • Art. 5. – (1) Primarul orașului Popești-Leordeni, Compartimentul Resurse Umane și aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri conform competențelor.
    (2) Comunicarea și aducerea la cunoștință publică se vor face, conform competențelor, prin grija Secretarului orașului Popești-Leordeni.

Președinte de ședință,
Năstase Iosif

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 37 din 25.7.2013

Document semnat