Proiect de hotărâre
privind aprobarea organigramei și ștatului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și serviciilor din subordinea Consiliului local al orașului Popești-Leordeni

  • Având în vedere raportul de specialitate nr.66783/06.12.2023, întocmit de Serviciul Resurse Umane, Relații cu Publicul și IT, referatul de aprobare al Primarului orașului Popești-Leordeni nr.66782/06.12.2023 și adresa Instituției Prefectului Județului Ilfov nr. 12189/CE din 13.11.2023 privind numărul maxim de posturi, începând cu data de 01.11.2023, la nivelul orașului Popești-Leordeni, potrivit OUG nr.63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare și dispozițiilor art.XVII al in.(8) din Legea nr.296/2023 privind unele măsuri fiscal - bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung;
  • În temeiul prevederilor art.XVIII alin.(6), art.XX alin.(7) din Legea nr.296/2023, privind unele măsuri fiscal - bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung, ale art.129 alin.(3) lit.c), art.408 și art.518 alin.(1) și alin.(2) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  • În baza prevederilor Legii nr.24/2000, privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

Consiliul Local al Orașului Popești-Leordeni adoptă prezenta hotărâre:

  • Art. 1.– Se aprobă organigrama și statul de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești-Leordeni și serviciilor din subordinea Consiliului local al orașului Popești-Leordeni conform Anexelor nr. 1 și nr.2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
  • Art. 2.– În termen de 30 de zile de la aprobare, vor fi efectuate procedurile prealabile legale pentru punerea în aplicare a prevederilor prezentei Hotărâri.
  • Art. 3.– Prin grija Serviciului Resurse Umane, Relații cu Publicul și IT, conducătorii direcțiilor/serviciilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului orașului Popești - Leordeni, vor modifica și actualiza fișele de post, acolo unde se impune.
  • Art. 4.– În termen de 60 de zile de la adoptarea prezentei Hotărâri, Primarul orașului Popești - Leordeni va lua măsurile ce se impun în vederea modificării și actualizării Regulamentului de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate și serviciilor din subordinea Consiliului local al orașului Popești - Leordeni.
  • Art. 5.– În exercitarea atribuțiilor, în funcție de cerințele și bunul mers al instituției, Primarul orașului Popești-Leordeni este împuternicit să facă modificări, transformări, detașări ori mutări de funcții publice și contractuale în cadrul și între compartimentele aparatului său de specialitate și între instituțiile din subordinea Consiliului local al orașului Popești - Leordeni, cu respectarea numărului total de posturi aprobate, a normelor legale în vigoare, fără a afecta fondul de salarii și în limita bugetului aprobat.
  • Art. 6.– Cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri își încetează aplicabilitatea Hotărârea Consiliului Local al orașului Popești-Leordeni nr. 100/06.12.2021 privind aprobarea organigramei, statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului orașului și serviciilor din subordinea Consiliului local al orașului Popești-Leordeni.
  • Art. 7.– (1) Primarul orașului Popești-Leordeni, Serviciul Resurse Umane, Relații cu Publicul și IT, conducătorii direcțiilor/serviciilor și aparatul de specialitate al Primarului orașului Popești - Leordeni vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
    (2) Comunicarea prezentei hotărâri va fi asigurată, potrivit competențelor, prin grija Secretarului general al orașului Popești-Leordeni.
Document semnat