Hotărâre
privind aprobarea drepturilor bănești aferente lunii aprilie 2015 pentru personalul didactic al Liceului Teoretic „Radu Popescu” Popești-Leordeni, care solicită cheltuieli de deplasare

Consiliul local al orașului Popești-Leordeni

  • Având în vedere referatul de specialitate al Secretarului orașului înregistrat sub nr. 17217/16.06.2015, expunerea de motive a Primarului orașului Popești-Leordeni înregistrată sub nr. 17218/16.06.2015, adresa înregistrată sub nr. 16915/12.06.2015 a Liceului Teoretic „Radu Popescu”, precum și rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 1 (pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărie comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr. 21944/28.07.2015, al comisiei nr. 2 (pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate și familie, muncă și protecție copii, tineret și sport-turism) înregistrat sub nr. 21945/28.07.2015 și al comisiei nr. 3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr. 21946/28.07.2015;
  • în conformitate cu prevederile art. 105 alin. (2) lit.f) din Legea educației naționale nr. 1/2011 și art. 2 din Instrucțiunile MECTS nr. 2/2011 privind decontarea navetei cadrelor didactice;
  • în temeiul dispozițiilor art. 36 alin. (9) , art. 45 și art. 115 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 215/2001, a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. – Se aprobă decontarea cheltuielilor de deplasare pentru cadrele didactice de la Liceul Teoretic „Radu Popescu” Popești-Leordeni, aferente lunii aprilie 2015 în sumă de 1205 lei, conform documentelor justificative anexate (în copie certificată) și depuse în original la Compartimentul Contabilitate al liceului.
  • Art. 2. – Primarul orașului, Direcția economică, Directorul și Contabilul Liceului Teoretic „Radu Popescu” vor duce la îndeplinire cele prevăzute în prezenta hotărâre.

Președintele de ședință,
Cazacu Silviu

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 66 din 28.7.2015

Document semnat