Hotărâre
privind aprobarea execuției bugetului de cheltuieli pe secțiuni și a execuției bugetului împrumuturilor interne ale orașului Popești-Leordeni la 31.12.2012

Consiliul local al orașului Popești-Leordeni, întrunit în ședință ordinară,

  • Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea execuției bugetului de cheltuieli pe secțiuni si a execuției bugetului împrumuturilor interne ale orașului Popești-Leordeni la 31.12.2012;
  • având în vedere: expunerea de motive a Primarului înreg. cu nr. 10798/20.apr.2013, raportul de specialitate al directorului economic înreg. cu nr. 10799/20.04.2013, nr. inreg. site MAI sub nr. 3902804/21.02.2013 publicare bilanț si execuție bugetara trimestrul 4/2012 inreg. sub nr. 702497/14.02.2013 la DGFP Ilfov, proces-verbal de afișare nr. 10801/20.04,2013, precum și a raportului de avizare al comisiei nr. 1 (pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărie comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr. 14544/28.05.2013;
  • având în vedere prevederile Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale , cit modificările și completările ulterioare;
  • în conformitate cu prevederile art. 49 alin. (12) și alin. (13) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
  • în temeiul art. 45 alin. (2) lit. a) și art. 115 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administrația, publică locală , cu modificările și completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. – Se aproba execuția încasărilor veniturilor din bugetul local pe anul 2012, și suma de 40.621.999 lei conform anexei nr. 1 care face parte integranta din prezenta hotărâre.
  • Art. 2. – Se aproba utilizarea sumei de 5.580.423 lei din excedentul anului 2011, în scopul finanțării cheltuielilor de dezvoltare conform Listei de investiții aprobate.
  • Art. 3. – Se aproba execuția plăților pentru cheltuieli din bugetul local pe anul 2012 în suma de 44.680.734 lei conform anexei nr. 2, detaliata cu anexele 7b pe fiecare capitol/subcapitol și care fac parte integranta din prezenta hotărâre.
  • Art. 4. – Se aprobă execuția încasărilor bugetului din venituri proprii pe anul 2012 în sumă de 175.249 lei si a plăților bugetului cheltuielilor proprii pe anul 2012 in suma de 172.604 lei, conform anexelor nr. 4 si 5, care fac parte integranta din prezenta hotărâre.
  • Art. 5. – Se constata înregistrarea unui excedent neutilizat în suma de 1.521.688 lei la data de 31.12.2012, stabilit ca diferența intre veniturile încasate si plățile efectuate in contul bugetului local aferent exercițiului 2012.
  • Art. 6. – Prezenta hotărâre se comunica Instituției Prefectului județului Ilfov si se aduce la cunoștința publica prin grija Secretarului orașului.

Președinte de ședință,
Cazacu Silviu

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 23 din 29.5.2013

Document semnat