Hotărâre
privind aprobarea Programului obiectivelor de investiții în continuare, până la aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2019, precum și deblocarea și utilizarea excedentului bugetar al anului 2018

Consiliul local al orașului Popești-Leordeni.

  • Având în vedere Expunerea de motive a domnului primar Petre Iacob înregistrată sub nr. 6837/12.02.2019, Raportul de specialitate al Serviciului Achiziții Publice și Investiții înregistrat sub nr. 6836/12.02.2019, precum și rapoartele de avizare ale: comisiei nr. 1 (pentru activități economico-financiare, servicii, comerț, gospodărie comunală, administrarea domeniului public și privat) înregistrat sub nr. 8858/21.02.2019 și al comisiei nr. 3 (juridică, administrație publică locală, apărarea drepturilor cetățenești, relații cu alte autorități publice locale din țară și străinătate) înregistrat sub nr. 8859/21.02.2019;
  • în baza:
    • prevederilor art. 8 litera a), art. 19 litera a) alin. (1) litera a), art.20. alin. (1) litera a), art. 26, art. 39 alin. (3), (4), (5), (6) și (8), art. 44, art. 45, art. 46 și art. 58 alin. (1) litera a) din Legea nr. 273/2006 privind Legea finanțelor publice locale modificată și completată;
  • în temeiul:
    • art. 45 alin. (2) litera a), coroborat cu art. 81 alin. (2) litera d) și art. 115 alin. (1) litera b) din Legea Administrației Publice Locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Hotărăște:

  • Art. 1. – Se aprobă deblocarea și utilizarea integrală a excedentului bugetar, înregistrat la data 31.12.2018, pentru finanțarea obiectivelor de investiții pe anul 2018, în valoare de:
    • 92.706.098,91 lei sursa (Buget Local).
  • Art. 2. – Se aprobă programul obiectivelor de investiții în continuare ,până la aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2019, precum și pentru unitățile aflate în subordinea Consiliului Local al orașului Popești-Leordeni, conform anexei care face parte integrată din prezenta hotărâre:
    • Anexa nr. 1 - „Lista da investiții – Primăria Orașului Popești-Leordeni”.
  • Art. 3. – Prezenta va fi dusă la îndeplinire de Primarul Orașului Popești-Leordeni, Secretarul Orașului Popești-Leordeni, Administratorul Public al Orașului Popești-Leordeni, Direcția economică, Serviciul Administrarea Domeniului Public și Privat și de aparatul de specialitate al primarului Orașului Popești-Leordeni.

Președinte de ședință,
Cazacu Silviu

Secretar,
Ichim Margareta

Hotărârea nr. 22 din 28.02.2019

Document semnat